Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
afaik is het niet mogelijk om voor de eigenschappen van een venster aan te passen zoals jij wilt...
wat je wel kunt doen is een popup openen...
wat je wel kunt doen is een popup openen...
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!
als ik met een popup werk, zit ik weer met het main venster waar ik vanaf wil.
kan ik die automatisch laten closen ?
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
niet zomaar, daarvoor moet de gebruiker toestemming geven...theezeefje schreef op 27 april 2004 @ 09:41:
als ik met een popup werk, zit ik weer met het main venster waar ik vanaf wil.
Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!
hmzzfaabman schreef op 27 april 2004 @ 09:42:
[...]
niet zomaar, daarvoor moet de gebruiker toestemming geven...
ruk
najah, tnx voor de info
Ja dat kan door op de eerste pagina een van deze codes te zetten NAdat je de pop-up geopend hebt.
OF
code:
1
2
3
| this.close(); self.close(); window.close(); |
OF
code:
in de body van de pop-up.
1
| parten.close() |
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Afhankelijk van de manier waarop je het window geopend hebt krijg je dan nog steeds de vraag of het window gesloten mag worden ja/nee.
Met ActiveX kan je natuurlijk op Alt+F4 drukken voor de gebruiker maar dan moet je wel de security instellingen aanpassen.
Met ActiveX kan je natuurlijk op Alt+F4 drukken voor de gebruiker maar dan moet je wel de security instellingen aanpassen.
Programming & Webscripting -> Webdesign & Graphics, op verzoek van Gorgsel
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Met IE kun je ieder window sluiten, maar dat is een fout van IE (waarbij je het opener object overschrijft met self, en daarna sluit).
Pagina: 1