Nou ben ik al een tijd druk bezig tijd te besteden aan valid xHTML, CSS, en het juiste box model gebeuren, 't lukt ook aardig, maar nu liep ik tegen deze schrijver aan. Joel Spolsky, ex werknemer van Microsoft, programmeur, spreker, you name it. Geen domme kerel in ieder geval.
Zouden jullie dit eventjes willen lezen, en hem zijn ongelijk willen bewijzen? Ik begin nu toch te twijfelen of het wel zo handig is om allerlij vage "hacks" en trucjes te gebruiken om een site neer te zetten... vanuit het zakelijke standpunt vind ik dat de heer Spolsky een goed punt heeft: doe wat je doen moet, als het maar snel en goed is.
Hier een tekst, daaronder de link met de volle tekst.
Zouden jullie dit eventjes willen lezen, en hem zijn ongelijk willen bewijzen? Ik begin nu toch te twijfelen of het wel zo handig is om allerlij vage "hacks" en trucjes te gebruiken om een site neer te zetten... vanuit het zakelijke standpunt vind ik dat de heer Spolsky een goed punt heeft: doe wat je doen moet, als het maar snel en goed is.
Hier een tekst, daaronder de link met de volle tekst.
http://www.joelonsoftware.com/Thursday, April 22, 2004; Joel on Software.com
If I was as much of a perfectionist as some here would have me be, I would never get out the door in the morning, I'd be so busy scrubbing the floors of my apartment until they sparkle and shaving every ten minutes and removing lint from my clothing with masking tape, and by the time I finished that I'd have to shave again and take out the trash because there was masking tape in the trash and re-scrub the floor because when I took the trash out I might have tracked in dust. And then I'd have to shave again.