Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
(interne identificatie: board::get_activetopics::no_activetopics_found)
[ Voor 7% gewijzigd door UTM op 27-04-2004 09:15 ]
lijkt me toch gepaster. Ik vraag namelijk iemand's berichtengeschiedenis op (posthistory) en niet de actieve berichten.(interne identificatie: board::get_topics::no_topics_found)
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Het gaat jou dus om het woord active. Mijn opvatting is: Als iemand post, is die actief (active) en is dus actief in een topic. Als iemand niet post, is die niet actief waardoor er dus geen actieve topics te vinden zijn. Het woord active heeft dan dus een goede betekenis en verduidelijkt de zaakTRON schreef op 27 april 2004 @ 09:22:
[...]
lijkt me toch gepaster. Ik vraag namelijk iemand's berichtengeschiedenis op (posthistory) en niet de actieve berichten.
IMHO
Maar ze zijn wel active geweest in dat topic, dus:TRON schreef op 27 april 2004 @ 10:01:
Je hebt ook mensen die al ruim een jaar niet meer active zijn. Je vindt dan achter wél topics, omdat het hier om de history gaan en niet om de active topicsDus je stelling klopt niet
Klopt welactivetopics_found
[ Voor 7% gewijzigd door UTM op 27-04-2004 10:03 ]
Wat mij betreft heet die foutmelding 'je_moeder_is_leijk' ofzo, het gaat om de uitleg die erboven staat.
Oh, en voordat iemand gaat klagen dat het er wel onder staat: we gaan niet voor ruim 400 meldingen een mooie schermpje maken
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
de naam is wel degelijk correct, en dat is dat.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
@moto-moi: 't is niet zo heel erg van belang, maar 'k moet toch iets te zeuren hebben?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()