Toon posts:

Wildgroei Vraag en Aanbod?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het komt niet vaak voor, maar laatst wilde ik 2 i/o controllers aanbieden.
Deze verschilden zoveel van elkaar, dat ik ze absoluut niet onder 1 noemer kon zetten.

Dit waren 1 adaptec SCSI controller, en een Programmeerbare i/o controller.
Als ik als omschrijving zou zetten: verschillende i/o controllers, dan is het response zeer laag.

Als je de vraag/aanbod regels erop naleest, dan klopt het inderdaad dat je geen 2 produkten in dezelfde categorie mag toevoegen binnen 1 week.

Als het dezelfde soort controllers zijn (SCSI of merk) dan kun je natuurlijk wel een noemer bedenken die hoog scoort.

Ik ben over vraag/aanbog eigenlijk zeer tevreden, omdat je daar gericht naar dingen kan zoeken in de titel, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een marktplaats.

Wat vinden jullie hiervan? Mogen de regels daar iets versoepeld in worden?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het staat je natuurlijk altijd vrij om naar buyerszone(at)t.net te mail om te vragen of je twee advertentie in dezelfde categorie per week mag zetten. Wij zijn zo coulant dat we wel eens een uitzondering willen maken voor diegene die zich goed gedragen en het ook _vooraf_ via mail vragen. Het is niet zo dat we altijd strict de regels gaan volgen, want V&A is er tenslotte voor jullie.

Stuur een mail naar buyerszone(a-met-krul)tweakers.net met daarin de vraag wat en hoevel je wilt aanbieden.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, het is inderdaad een goede tip.
Regels moeten er natuurlijk ook zijn, en als het echt moet, dan wacht ik ook wel een weekje.
Het gaat mij er eigenlijk alleen om of we zo geen wildgroei krijgen in omschrijvingen.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:24

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Die strenge regels zijn mij eigenlijk ook een doorn in het oog. De bezoeker moet zoveel mogelijk aangemoedigd worden om artikelen in V&A te koop te zetten. Nu lijken de policies eerder het tegenovergestelde te willen bewerkstelligen.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
Femme schreef op 27 april 2004 @ 11:41:
Die strenge regels zijn mij eigenlijk ook een doorn in het oog. De bezoeker moet zoveel mogelijk aangemoedigd worden om artikelen in V&A te koop te zetten. Nu lijken de policies eerder het tegenovergestelde te willen bewerkstelligen.
Dan zal daar toch eens een keer overlegd over moeten worden indien meer mensen het hier mee eens zijn.
Ik vind de regelgeving in zijn geheel best aardig, maar sommige regeltjes zouden wat losser mogen, zoals bijvoorbeeld meerdere advertenties per product categorie. Maar dan ook weer niet onbeperkt.