geen flamebait

Pagina: 1
Acties:
  • 286 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=235837

Het is wel zeggen dat de Cyrixen van Via slecht zijn, maar er werd ook om gevraagd. Als iemand vraagt "met deze specs kan het toch geen slecht product zijn" is het zeggen van "jawel hoor" toch geen troll/flamebait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Staat nu op 0 gemodereerd, waar 'ie redelijk staat. 'Tis IIG geen +2 Behulpzaam (vind ik)

'Tis wel een beetje een twistgevalletje, iemand die -1 terecht vindt kan ik niet helemaal ongelijk geven. Maar hij geeft antwoord op een vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.)Hij onderbouwt z'n antwoord niet met feiten. Hij geeft niet aan dat het zijn mening is of iets dergelijks. Ik vind het lijken alsof hij daarmee Cyrix en Via zwart aan het maken is zonder enige reden daartoe. Ok de post lokt wel een beetje uit, maar trap er dan ook niet in.

Mijn mening is 0 of lager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Niets meer aan doen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Er is wel reden toe, want de performance is echt veel slechter dan van een Duron of Celeron met dezelfde specs.
Het was duidelijker geweest als hij erbij had gezegd dat het vanwege een brakke FPU performance is en het lijkt ook zeker op een troll post, maar hij geeft wel een correct, zij het ongefundeerd, antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

En wat doen we met ongefundamenteerde antwoorden ?

Als iemand alleen maar "Ja" roept, en dat verder niet onderbouwt, is het maar de vraag hoezo hij "ja" roept. Hij geeft hier geen verdere info bij, dus wat zegt ons dat dit niet puur een persoonlijke mening is ?

Gewoon op 0 dus.

Jaymz,

OMMU ?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMMU:

Onze Mega Modbot Uitfaseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Idd. 0 is OK. Misschien was de post wel als troll bedoeld hoor, en is hij het per ongeluk niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even zitten kijken, maar hij reageer op een post waar iemand de specs van een nog te produceren CPU opnoemt.

Hoe kan die ander knakker dan zeggen dat het slecht is?? Ok de cyrix uit het verleden was langzaam, maar dat hoeft niet te zeggen dat deze ook zo slecht gaat worden. Dat is net zoiets als dat iemand loopt te verkondigen dat de P5 een klote CPU is. Hij weet er domweg niets vanaf.

Bij nader inzien vind ik dit wel degelijk een troll waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Nee hoor, zie dit. Gaat over de huidige Cyrixjes en daar staan die specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh Fok! Nu heb ik }:O-je stront in m’n ogen :). Ok bedankt voor de opheldering. Hmmm zou het komen omdat ik te weinig slaap en te veel op tweakers zit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

OMMU: uit een stuk van Herman Finkers, ik hoop dat het van een beeldscherm overkomt.

Op een gegeven moment zegt ie: "om U een beeld te geven van ..., Laat ik dit anders zeggen: OMMU een . . ."

OMMU moet je dus uitpreken als "Om U", maar dan zonder spatie uitgesproken. (en met enige stemverheffing) de O als in Ohh

(Ps, tis ook een beetje een stopwoordje geworden van een paar maten van me, als we elkaar tegenkomen in de stad, en elkaar van een afstandje zien aankomen : "OMMU !")
Pagina: 1