Toon posts:

Geluid loopt achter met beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een videorecorder aangesloten op mijn Pinnacle TV-kaart. Wanneer ik het beeld materiaal met een programma van Ulead VideoStudio 7 opneem of ander programma, dan loopt na ongeveer 15 minuten de spraak zwaar achter op het beeld.

Weet iemand wat hiervan de mogelijke oorzaak is en/of nog een ander programma weet waarmee ik hoog qualiteit beeldmateriaal op kan nemen om vervolgens op een DVD te branden.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 01:31:
Hallo, ik heb een videorecorder aangesloten op mijn Pinnacle TV-kaart. Wanneer ik het beeld materiaal met een programma van Ulead VideoStudio 7 opneem of ander programma, dan loopt na ongeveer 15 minuten de spraak zwaar achter op het beeld.

Weet iemand wat hiervan de mogelijke oorzaak is en/of nog een ander programma weet waarmee ik hoog qualiteit beeldmateriaal op kan nemen om vervolgens op een DVD te branden.

Alvast bedankt!
Ik zal hem als ik jouw was even nog een keer opnieuw aansluiten, mischien helpt dat...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 april 2004 @ 07:32:
[...]

Ik zal hem als ik jouw was even nog een keer opnieuw aansluiten, mischien helpt dat...
Als hij fout aangesloten is, dan zal het gewoon niet werken imo.

Welke specs heeft je pc verder? (proc, ram, ... )

Kan gewoon zijn omdat je procesor net dat beetje te traag is om het vlot te kunnen encoden.

Verwijderd

Topicstarter
Opnieuw aansluiten heeft geen zin, ik ben van PC gewisseld en heeft totaal geen ander resultaat opgeleverd. Op de computer waar hij momenteel op aangesloten is, zit een 2,8 Ghz proc, 3 gig geheugen... ik dacht dat hij het daar wel mee kon trekken.

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Waar neem je hem in op?

Divx? Het kan ook dat je een verkeerde codec hebt.

• plastronneke
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-12-2010
heb net hetzelfde probleem ... ligt echt aan ulead.

het zou me niet verbazen moest je een intel-processor hebben, er zit een soort bug ofzo in voor intel (update is op de website).

ik zou echt met een ander programma werken als het kan. echt thuis ben ik er niet in. alle suggesties zijn welkom, want ik ben omwille van dezelfde reden ook op zoek naar een ander programma.

Carnage:
probleem lijkt me niet daar te liggen (te traag), bij mij: P4 2.0, 512MB pc2700.

edit: dom ... even overgelezen, je hebt dus degelijk een P4 ... |:( maar daar ligt volgens mij wel het probleem: bug voor P4 (zie ook website)

[ Voor 26% gewijzigd door plastronneke op 27-04-2004 09:46 ]

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-08 21:55

Stronkie

Where wind is Trouble

het ligt er aan of je ruisonderdrukking gebruikt.

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 15:33
plastronneke schreef op 27 april 2004 @ 09:41:
... (update is op de website) ... (zie ook website)
Link & link? Altijd handig ;)

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn andere PC was een AMD 3500+.. ik had daar hetzelfde probleem :/

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 10:25

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Als het een originele gekochte film op videoband is kan het zijn dat je last heb van een Macrovision-beveiliging.

Heb ik zelf ook wel eens last van gehad, maar dan dus alleen bij originele videobanden.(beetje suf natuurlijk als er zo'n soort beveiliging ook op je homevideo's zou zitten :) )

www.nintendocasemods.com

Pagina: 1