"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
't Staat er toch echt duidelijk hoorGrrrrrene schreef op 26 maart 2003 @ 12:58:
Je topic zal trouwens naar een speciaal screeningforum worden verplaatst, dus als je er niet meer in kunt: dan is je aanvraag in behandeling. Je uitkomst krijg je wel per pushmessage door als je toegang krijgt, als je geen toegang krijgt, krijg je een mailtje met uitleg.
en veranderen hem in :Is het daarom niet handig om een Pushmessage naar mensen te sturen wanneer hun HK-XS in behandeling is?
Is het daarom niet handig om een Pushmessage naar mensen te sturen wanneer hun HK-XS in behandeling is en een vaste tijdsperiode af te spreken waarin een request wordt behandeld?
Je moet er wel rekening mee houden dat GoT geen bedrijf is met contracten voor een bepaalde throughput-per-minuut etc. Het is wel vrijwilligerswerk allemaal, als er dus veel aanvragen zijn wil het nog wel eens even duren. Het lijkt me daarom niet zinvol om een bikkelharde termijn vast te stellen terwijl we dat toch niet hard kunnen maken. Bedenk wel dat de meesten van ons ook werk hebben, naar school gaan, studeren, tentamens moeten maken etc. Vermoedelijk hebben de mensen die het uiteindelijk moeten afhandelen het momenteel wat druk.Althalus schreef op 27 april 2004 @ 01:05:
Is het daarom niet handig om een Pushmessage naar mensen te sturen wanneer hun HK-XS in behandeling is en een vaste tijdsperiode af te spreken waarin een request wordt behandeld?
Dat neemt niet weg dat het inderdaad zeker niet langer dan een week zou moeten duren IMO, ik zie dat jouw aanvraag inderdaad wel erg lang daar al staat. Prima dat je dat aan de orde stelt dus - we gaan zeker even kijken waarom het momenteel zo lang duurt allemaal, maar laat ons geen dingen beloven in PM's die we toch niet hard kunnen maken (ik bedoel...wat wou je er aan doen als het ons niet binnen de afgesproken tijd lukt - de zweep er over halen?
Verwijderd
Ik zie maar twee manieren waarop we wel een harde, korte deadline kunnen stellen;Wilke schreef op 27 april 2004 @ 01:45:
maar laat ons geen dingen beloven in PM's die we toch niet hard kunnen maken (ik bedoel...wat wou je er aan doen als het ons niet binnen de afgesproken tijd lukt - de zweep er over halen?)
- er is een Tweaker die een zeer zeer gulle donatie doet zodat een dozijn mods hun werk kunnen opzeggen
- we weigeren automatisch iedereen die na een week nog geen antwoord heeft (aangezien auto toegang geen optie is, zoals gebleken in het verleden).
En een PM sturen: het staat al in het sticky uitgelegd dat het even kan duren - waarom dan extra werkverschaffing zonder dat het wat toevoegt? <-- al is het dan handig om te zeggen dat het in principe in behandeling is vanaf het moment dat het wordt verplaatst, wanneer het wordt afgerond is echter erg variable.
Maar inderdaad wordt het wel tijd dat [edit=aanvragen die zo lang duren als] die van jou wordt afgerond.
[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 27-04-2004 09:24 . Reden: het is natuurlijk niet de bedoeling in LA te vragen of het al klaar is, dus even wat algemener gemaakt. ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:18
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Topic weg == aanvraag in behandeling. Daarna kan je verschillende dingen doen om de tijd te doden: drinken, slapen, verder GoTen, etcAlthalus schreef op 27 april 2004 @ 00:56:
Is het daarom niet handig om een Pushmessage naar mensen te sturen wanneer hun HK-XS in behandeling is?
We Are Borg schreef op 27 april 2004 @ 15:37:
[...]
Topic weg == aanvraag in behandeling. Daarna kan je verschillende dingen doen om de tijd te doden: drinken, slapen, verder GoTen, etc. Kortom, wacht gewoon lekker af en geniet van het mooie weer. Zo erg is een extra weekje wachten toch niet?
Het stond er al wat lang, en hij was ook nog niet in behandelingDat neemt niet weg dat het inderdaad zeker niet langer dan een week zou moeten duren IMO, ik zie dat jouw aanvraag inderdaad wel erg lang daar al staat. Prima dat je dat aan de orde stelt dus
Dus een weekje was niet erg, maar langer

[ Voor 9% gewijzigd door UTM op 27-04-2004 15:41 ]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:18
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)

* We Are Borg houdt zijn grote klep en gaat zélf maar van het zonnetje genieten
Ik ga nog even onder de blauwe hemel* genieten.
Althalus schreef op 27 april 2004 @ 16:02:
Bedankt voor het beantwoorden van de vraag en ik heb inmiddels bericht gehad.
He he he! Tweakers blijf binnen johWe Are Borg schreef op 27 april 2004 @ 15:44:
Oeps
* We Are Borg houdt zijn grote klep en gaat zélf maar van het zonnetje genieten
Althalus, hk-xs gekregen of niet?

Verwijderd
w03f schreef op 27 april 2004 @ 16:07:
[...]
[...]
He he he! Tweakers blijf binnen joh, anders zit /me hier alleen te Gotten aangezien ik ziek ben
offtopic:
Althalus, hk-xs gekregen of niet?Ik ben niet nieuwsgierig ofzo
[quote]Althalus schreef op 27 april 2004 @ 16:02:
Bedankt voor het beantwoorden van de vraag en ik heb inmiddels bericht gehad.
8)[/quote]
nee dus
Dit topic is gesloten.