Free webhosting tegenwoordig zomaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MNECMotU
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-03-2015
Hallo,

Ik ben dus aan het zoeken naar wat ruimte om een website'je op te zetten.
Ik zocht bij google en kwam hetvolgende tegen:
www.free-webhosts.com

Allemaal gratis webhostings enzo... maar dat bestaat toch helemaal niet.
Kijk... een gratis accountje bij lycos kan iedereen aanmaken. Maar dit lijkt allemaal een stuk officiëler... zonder reclame enzo... of is dit allemaal blabla?

Bijvoorbeeld www.illusionfxnet.com lijkt gewoon gratis 500Mb weg te geven.... Nou ja... zit hier een addertje onder het gras en wat voor addertje?

Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-04 02:41
Soms kan er inderdaad een addertje onder het gras zitten, soms ook niet. Enkele tips:

- Lees altijd de Terms of Use door. Kijk vooral naar de eisen die gesteld worden (bijv. alleen Engelstalige websites) en eventuele sancties bij (in hun ogen) misbruik. Let ook op of er gevallen zijn waarin zij zeggen dat je moet betalen o.i.d.
- Wees terughoudend met het geven van informatie zoals adresgegevens en telefoonnummers.
- Bedenk dat de webspace niet voor eeuwig is. Met dit soort hosting is de kans vrij groot dat je het binnen twee maanden weer kwijt bent of dat ze willen dat je er in de toekomst voor moet gaan betalen.

Maar goed, volgens mij kan het niet echt veel kwaad om dingen uit te proberen, zolang je maar op de bovenstaande punten let.

Zie voor meer tips en aanraders de site die je al eerder noemde, free-webhosts.com.[1]

[1] Directe link: http://www.free-webhosts.com/free-webhosting-article.php

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-05 12:46

KroeT

[...]

Overigens gebruikt www.illusionfxnet.com een standaard template voor hosting sites. Die website heb ik al meerdere malen gezien.

Peace is not simply the absence of war.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

WebHosting vragen mogen in Internet & Telefonie :)
Controleer dan meteen deze even: Internet & Telefonie Hosting FAQ

SA > IT

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Thanks for your interest in Illusionfxnet Website Hosting Services. Your application is being passed on to our customer reps for processing. You should recieve an email with further details and information on your account. An email has also been sent to your email you provided for your records.
You or someone that has used your email address has registered at the Illusionfxnet.com forums. The account needs to be activated. Upon activation, the application you submitted will also be activated. Our staff will then be able to look at your application and will be able to decide if your application is acceptable and process it accordingly. Below is the information you need to activate your account and your application.
Hmm, dit soort hosters ben ik eerder tegengekomen, alleen heb ik er daar nooit meer iets van gehoord...

Ik ben benieuwd :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 12:40

Whuzz

Dodgeball!

XanderH schreef op 27 april 2004 @ 10:00:
Hmm, dit soort hosters ben ik eerder tegengekomen, alleen heb ik er daar nooit meer iets van gehoord...

Ik ben benieuwd :P
Wat heeft dat te maken met het stukje dat je quote :?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Whuzz schreef op 27 april 2004 @ 10:16:
[...]

Dat je eerst een concept voor een website moet opgeven, waarna zij kijken of het iets is en aan de hand daarvan word je goedgekeurd of niet.

Signature

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Whuzz schreef op 27 april 2004 @ 10:16:
[...]

Bij Illusionfxnet krijg je na je aanmelding deze 2 berichten. En ik heb dus eerder meegemaakt dat ik vergelijkbare berichten kreeg, en dáár heb ik toen dus niets meer van gehoord.

Zo duidelijk? :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1