Toon posts:

[XP] C:\WINDOWS\System32\devenum.dll is niet geldig*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op google gezocht naar een oplossing ''De toepassing of DLL-bestand C:\WINDOWSSystem32\devenum.dll is geen geldige Windows-kopie'' (of dergelijke)

maar ik kon niets vinden en ik zou graag weten hoe je deze probleem kunt oplossen.
ik heb een keer eensite gevonden waar ze je vertelde dat je je OS kon checken via je Win-Xp cd gewoon als je ingelogd was maar ik ben het helemaal vergeten,weet niet of dat wel zou helpen.

als er iemand is die iets weet over dit probleem weet of het ooit zelf hebt gehad graag zou ik jou mening willen lezen

alvast bedankt

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 22:31:
maar ik kon niets vinden en ik zou graag weten hoe je deze probleem kunt oplossen.
ik heb een keer eensite gevonden waar ze je vertelde dat je je OS kon checken via je Win-Xp cd gewoon als je ingelogd was maar ik ben het helemaal vergeten,weet niet of dat wel zou helpen
Bedoel je iets als Problemen met booten, hoe kan je ze oplossen. ? :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit :)

Verwijderd

Met sigverif.exe kun je de digitale handtekening van bestanden controleren, maar ik denk niet dat je daar veel aan hebt, devenum staat voor device enumerator, apparaatopsomming in het nederlands, de huidige versie bevat al veel meer dan die van de originele XP-installatie.
Mijn huidige devenum.dll is afkomstig uit directx 9.0b deze kun je downloaden bij Microsoft (complete dx90update_redist.exe is iets van 35Mb)
op linkje haal ik um op 350kB/s binnen (bij MS op 25 kB/s)

Verwijderd

Topicstarter
als je merr details bedoelt is dit

telkens als ik weer iets wilt installen komt die fout steeds Bijv met WMA9,msn6.1/6.2 etc

en dt iriteert me ik had hem net geinstales die xp nooi echter gebeurd bij mij

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 23:50:
Met sigverif.exe kun je de digitale handtekening van bestanden controleren, maar ik denk niet dat je daar veel aan hebt, devenum staat voor device enumerator, apparaatopsomming in het nederlands, de huidige versie bevat al veel meer dan die van de originele XP-installatie.
Mijn huidige devenum.dll is afkomstig uit directx 9.0b deze kun je downloaden bij Microsoft (complete dx90update_redist.exe is iets van 35Mb)
op linkje haal ik um op 350kB/s binnen (bij MS op 25 kB/s)
bedankt tis wel gelukt ;)

mzzls
Pagina: 1