Adsl wel daar maar hier(150 meter verder) niet????

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:29

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Topicstarter
Een klasgenoot van mij kan wel ADSL aanvragen, ik woon hemelsbreed 150 meter verder bij hem vandaan en bij mij zijn er niet eens plannen voor. hoe kan dit, zo het lijkt me erg sterk dat er zo'n heel groot verschil in zit, of heb ik het verkeerd, ik wil namelijk tegen de tijd dat CHello aan de datalimiet gaat overstappen op ADSL.

Help?

PS we wonen allebij in koog aan de zaan West

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

Hoi, dat is de pest met verschillende KPN-centrales. Ik woon ook met wat andere hemelsbreedt misschien met 2 a 300m verschil, maar ik kan het wel aanvragen en andere niet.

Je zou moeten uitzoeken, en hoogst waarschijnlijk zal dat het wel zijn, of jullie op andere telefooncentrale zitten aangesloten.

Gr,
Dammie

Verwijderd

www.gotz.nl/elst.jpg

mijn oude woonplaats...:P
hele omgeving dekking van chello behalve elst....

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 19:31

BertV

Handgemaakt

k' begin een beetje m'n buik vol te krijgen van ADSL.

Heb nu ISDN en denk dat flat-rate het laatste is waar ik voorlopig m'n zinnen op zet.

ADSL kost (kotst)
600,- aansluitkosten
100,- abbo provider
50,- KPN
---------
750,- eerste maand

iedere volgende maand 150,- |:(

Met dat geld kun je 625 uur bellen

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Verwijderd

Op dinsdag 19 december 2000 12:41 schreef BertV het volgende:
750,- eerste maand

iedere volgende maand 150,- |:(

Met dat geld kun je 625 uur bellen
klopt niet helemaal...
ik weet neit precies de telefoonkosten van de ptt maar overdag is het meer dan 2.50 p/uur voor zover ik weet, dus dan zit je met 60 uur al op die 150, dus als je overdag 2 uurtjes per dag opo inet zit heb je het er al uit (denk aan extra voordeel zoals snelheid ed). savonds 1.50 p/uur ongeveer...dus met 100 uur zit je er al aan...

Als ik adsl kon krijgen zou ik het direct doen:) niet dan ik zo veel op inet zit, maar vind het op een of andere manier een gerust idee dat me pc 24/7 aan inet hangt :P