[Messenger]Unable tot start conversation

Pagina: 1
Acties:

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:06
Ik heb het volgende probleem emt MSN Messenger 6.1:

Iedere keer als ik dubbelklik op iemands naam om een gesprek te starten, krijg ik de melding: we were unable to start a conversation with *naam*.
Weeet iemand hoe dit op te lossen? Het gebeurde ineens, heb eerder nooit problemen gehad met MSN messenger 6.1....

Heeft het misschien iets te maken met een firewall optie oid? (Heb ZoneAlarm, ook al geprobeerd om deze uit te zetten, maar werkte ook niet....)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je dit gezien?

[search=unable to start a conversation] :)

edit:
Hmmm... ik kreeg net andere resultaten :? Eens even kijken waar het fout is gegaan.

[ Voor 44% gewijzigd door Spider.007 op 26-04-2004 20:21 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 19:09

UTM

Mischien heeft bv ZoneAlarm of je router (als je die hebt) de poort van MSN geblocked. Kunnen de mensen nog wel met jou praten? Loop anders eens je open/closed poorts na van je Firewall('s) en/of je router. Zit je achter een netwerk? Kijk dan die instellingen eens na. Verder zeg je dat het in 1x kwam. Check dan je computer eens op Spyware met bv: Adaware of Spybot. Het zou best eens een spyware proggie kunnen zijn. Installeer anders eens een andere msn (of DMSN). Mischien levert dit wat op:

Ik kan niet praten over msn

[ Voor 24% gewijzigd door UTM op 26-04-2004 20:24 ]

• UTM

UTM

Spider.007 schreef op 26 april 2004 @ 20:18:
Heb je dit gezien?

[search=unable to start a conversation] :)
Levert imo vrij weinig op ;)
edit:
Hmmm... ik kreeg net andere resultaten :? Eens even kijken waar het fout is gegaan.

Hehe ok ;)

Mischien levert dit meer op:
Zoeken op: Kan niet praten met msn

[ Voor 72% gewijzigd door UTM op 26-04-2004 20:22 ]

Verwijderd

'k heb hetzelfde probleem ook gehad met messenger. Antwoord gewoon op GoT gevonden, met de juisten zoektermen natuurlijk :P Bij mij was het iig omdat iemand anders onder een andere account op mijn pc, de msn-plus handwriting plugin geïnstalleerd had. :(
Ik weet niet of jij die ook op de pc hebt staan, maar als dat zo is, verwijder die maar eens ;) Wedden dat het daarna weer werkt :D

• UTM

UTM

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 20:25:
'k heb hetzelfde probleem ook gehad met messenger. Antwoord gewoon op GoT gevonden, met de juisten zoektermen natuurlijk :P Bij mij was het iig omdat iemand anders onder een andere account op mijn pc, de msn-plus handwriting plugin geïnstalleerd had. :(
Ik weet niet of jij die ook op de pc hebt staan, maar als dat zo is, verwijder die maar eens ;) Wedden dat het daarna weer werkt :D
Met de search levert het idd antwoorden (en dus oplossingen) op :)
[rml][ MSN] ik kan nix versturen of ontvangen..[/rml]
MSN: Kan geen gesprek starten

[ Voor 8% gewijzigd door UTM op 26-04-2004 20:32 ]

Pagina: 1