was dan niet Hank Semanic? die de defecte 3dfx Spectre 1000 had? Nou wat ik wel weet is dat de defecte kaart een Rev 4100 A0 was, of het was de eerste Rampage based 3dfx kaart die er gemaakt werd. Dat kan je zien dat hijeen A0 PCB heeft en de werkende een A1 PCB heeftOmega_Supreme schreef op 05 juli 2004 @ 23:17:
hehe ik zit nu aan de 500 mbIk heb zelfs een intervieuw met Rolo01 oven zn voodoo 5 6000! Maar de werkende Rampage is in het bezit van Amigamerlin. Ik spreek hem de laatste tijd niet zo veel meer dus ik zou niet weten hoe het ervoor staat. Ik weet wel dat er 2 drivers voor zijn voor opengl één en voor de rest. Quake 3 heeft men erop gespeeld en ook 3dmark2000 werkt. Verder helaas dus geen info. Mocht ik hem spreken dan zal ik er naar vragen. Of ie de kaart ook echt welterusten zegt voor het slapen weet ik niet
...ik geloof niet echt dat ie een collector is. De niet-werkende Rampage ligt ergens in de US ik weet de naam van de betreffende persoon niet meer. Maar met wat speurwerk moet dat te vinden zijn
offtopic:
obi-wan je mag best zeggen dat amigamerlin de rampage heeft das geen vertrouwelijke info hoor
@ AMD Freak---> hier heb je een plaatje van mijn collectie:
alleen dit is nog een foto toen me collectie 27 delig was, het zijn er 28. De 28ste is de Creative Labs 3D Blaster Voodoo2 8MB Retail !!!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 23:55 ]