Waarom dit topic hier? Omdat hier veel programmeurs zitten die wel ervaringen met dit programma hebben.
Voor mijn opleiding moet ik nu Jbuilder van Borland gaan gebruiken. Het probleem is echter dat ik deze niet kan installeren.
Wat heb ik gedaan?:
Ik ben naar de site http://www.borland.com/ geweest en heb me daar geregd en vervolgens Jbuilder gedownload. Ik heb zowel de enterprise versie als de foundation versie gedownload. Allebei de keren kreeg ik een email gestuurd van Borland met een .txt bestandje als bijlage.
Dit .txt bestandje heb ik geplaatst in:
C:/Documents and Setting/Gebruikers/Michiel
(en ook een keertje bij all users geprobeert:)
Vervolgens heb ik het Jbuilder .zip bestand uitgepakt. Daarna heb ik op:
ent_trial_install geklikt. Ik krijg een leuk laadbalkje te zien. Wanneer die laadbalkje op 100 procent is dan gebeurt er vervolgens niets.
Als ik echter ctrl-alt-del indruk en kijk naar processen dan staat ent_trial_install er wel tussen.
Waarom installeert het programma zich niet naar behoren? Wat doe ik verkeerd?|
Bij voorbaat dank.
Voor mijn opleiding moet ik nu Jbuilder van Borland gaan gebruiken. Het probleem is echter dat ik deze niet kan installeren.
Wat heb ik gedaan?:
Ik ben naar de site http://www.borland.com/ geweest en heb me daar geregd en vervolgens Jbuilder gedownload. Ik heb zowel de enterprise versie als de foundation versie gedownload. Allebei de keren kreeg ik een email gestuurd van Borland met een .txt bestandje als bijlage.
Dit .txt bestandje heb ik geplaatst in:
C:/Documents and Setting/Gebruikers/Michiel
(en ook een keertje bij all users geprobeert:)
Vervolgens heb ik het Jbuilder .zip bestand uitgepakt. Daarna heb ik op:
ent_trial_install geklikt. Ik krijg een leuk laadbalkje te zien. Wanneer die laadbalkje op 100 procent is dan gebeurt er vervolgens niets.
Als ik echter ctrl-alt-del indruk en kijk naar processen dan staat ent_trial_install er wel tussen.
Waarom installeert het programma zich niet naar behoren? Wat doe ik verkeerd?|
Bij voorbaat dank.
Samen staan we sterk!