Flickr | Olympus E-M1 + E-M10
Verwijderd
Ik weet niet of het bij wireless ook zo is maar op de ´normale´ zit een resetknopje.. dan is dat ding weer helemaal terug naar fabrieksinstellingen. Dit moet je uiteraard pas doen als je er écht neit meer inkomt... grote kans dat het toch een ander wachtwoord is 'misschien veranderd door iemand anders..)
Heb je misschien een firmware upgrade uitgevoerd ?
Heb je al het standaard/geen wachtwoord geprobeerd ?
Eerst het probleem, dan de oplossing
Resetten helpt niet, dan blijven de instellingen behouden....
Ik zou niet weten wie het wachtwoord veranderd kan hebben.....ik ben de enige die hem weet....
Maar ik ga nog eens in de handleiding kijken, misschien dat ik iets over het hoofd heb gezien.....
Ik zou niet weten wie het wachtwoord veranderd kan hebben.....ik ben de enige die hem weet....
Maar ik ga nog eens in de handleiding kijken, misschien dat ik iets over het hoofd heb gezien.....
Ik heb hele poos geleden firmware erop gezet....daarna kon ik er echter nog gewoon op met dit wachtwoord....nu plots niet meer....lier schreef op 26 april 2004 @ 17:17:
Heb je misschien een firmware upgrade uitgevoerd ?
Ik ben er al in....heel vaag, maar ben via een 192.168.2.1/index.stm voorbij de login verificatie gekomenSjekster schreef op 26 april 2004 @ 17:19:
[...]
Ik heb hele poos geleden firmware erop gezet....daarna kon ik er echter nog gewoon op met dit wachtwoord....nu plots niet meer....
Heb maar ff snel het password weggetoverd
Bedankt voor de reacties toch
Kan op slot.
en toch: als je m reset door 10 sec de reset knop in te drukken, is ie wel met fabrieksinstellingen (dus werkt wachtwoord 1234 weer)
Kan zijn dat jij een nieuwere versie hebt....bij mij werkt het iig nietStanTheMan schreef op 26 april 2004 @ 20:35:
en toch: als je m reset door 10 sec de reset knop in te drukken, is ie wel met fabrieksinstellingen (dus werkt wachtwoord 1234 weer)
En standaard heeft hij geen password....
Pagina: 1