Toon posts:

[GF4 Ti4600] Probleem met Far Cry

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs Far Cry geinstalleerd en de nieuwste drivers van Nvdia en dit ging ongeveer 2 weken goed. Maar als ik nu het spel speel dat heb ik een groot probleem. Eerst ging hij midden in het spel rare vlakken weergeven, daardoor heb ik de iets oudere drivers geinstalleerd en toen waren de rare vlakken weg maar nu heb ik een ander probleem.
Namelijk: Als ik het spel opstart stotterd dat ding als een gek en als er wat actie komt ook zomaar ongeveer 5 seconde vast en gaat hij weer soepel verder.
Aan mijn specs zou het niet moeten liggen en ik draai het spel in 1024x768 maar in 800x600 heeft hij hier ook last van 8)7
In andere spellen geeft de kaart (wat ik dus wel verdenk) geen problemen.
Specs:
P4 2,4ghz
512ddr
MSI GF4 Ti4600

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:52
Welke drivers gebruik je precies?

5x.xx of 6x.xx of .........

Verwijderd

Topicstarter
olof schreef op 26 april 2004 @ 16:12:
Welke drivers gebruik je precies?

5x.xx of 6x.xx of .........
56.72 heb ik uitgetest en 56.64 ook. Maar de 6x.xx zie ik niet op hen site? En zal dit beter werken?

• olof
  • Laatst online: 14:52
meuktracker: nVidia ForceWare 60.72

Het is het proberen altijd waard niet?

Verwijderd

Topicstarter
Dankje....ik ga even mijn broertje van die pc af trappen en ga het even uittesten bedankt he :9 hoop dat dat het is.

Verwijderd

Topicstarter
Je kan de beta drivers niet meer downloaden. Op de site van nvdia is ook niks te vinden. Ik zie in de replys daar dat er wel veel meer mensen problemen hebben met het spel met een Nvdia kaart :? Mogelijk een update doen van het spel naar 1.1 :X

Maar heeft misschien iemand anders de 60.72 drivers?

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 14:28

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik heb ook dat het spel 5 sec ofzo blijft hangen de eerste keer ik op iemand schiet.

Is hier dan een fix voor?

(btw heb zelfde beeldkaart)

Verwijderd

Topicstarter
-ETz-Memphis Z schreef op 26 april 2004 @ 17:03:
Ik heb ook dat het spel 5 sec ofzo blijft hangen de eerste keer ik op iemand schiet.

Is hier dan een fix voor?

(btw heb zelfde beeldkaart)
Ik heb net even 6X.XX geistalleerd en het spel leek er beter mee te lopen. Ik zou zo zeggen probeer het ook. Morgen zal ik het verder uitvoerig testen :X
Ja er schiijnt een patch 1.1 voor Far Cry te zijn...zelf niet geinstalleerd nog :)

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 21:12

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik zit met mijn ti4800se Far cry in OpenGL te draaien met de 42.xx serie
werkt perfect.

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-06 23:04
Ik had hetzelfde probleem met die rare gekleurde vlakken in far cry met mijn ti4200. Maar dit gebeurde pas nadat ik de patch had geinstalleerd.
Dus toen het spel opnieuw geinstalleerd en geen patch meer en toen deed alles het weer helemaal goed. Maar ik heb toch maar even een 5900xt gekocht om het allemaal wat beter te ervaren :)

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 12-08 16:13

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Erkandude schreef op 26 april 2004 @ 22:24:
Ik zit met mijn ti4800se Far cry in OpenGL te draaien met de 42.xx serie
werkt perfect.
[dumbo modus]uhmmm hoe draai je farcry in opengl dan ? [/dumbo modus] 8)7

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
CrankyGamerOG schreef op 27 april 2004 @ 00:51:
[dumbo modus]uhmmm hoe draai je farcry in opengl dan ? [/dumbo modus] 8)7
* Weezer-DC denkt meer aan lui modus :P

Anyway, 3 minuten google gaf dit als antwoord,
"In the advanced graphical option you can change the renderer from directx9 to opengl. If you can't select the renderer there you can always edit the system.cfg file and change the r_Driver parameter directly. Note that for ATI cards, OpenGL doesn't work as good as Directx9."

[ Voor 5% gewijzigd door Weezer-DC op 27-04-2004 01:01 ]

Pagina: 1