Toon posts:

[ASP] alle asp pagina's stoppen ermee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op onze Win2000 / IIS5 server stoppen af en toe ineens alle ASP pagina's ermee. Gewone HTML pagina's werken nog wel. ASP pagina's doen niks, of geven een "trappable error". In de EventLog staat alleen een Event:

eventID 5000: LSASRV: Security Package Microsoft Unified Security Protocol Provider generated an exception (...) package is now disabled.
Volgens Microsoft helpt alleen een reboot. Het komt ook niet vaak voor. Event en problemem lijken ook niet samen te hangen.

De vraag

Zijn hier beheerders van Win2000 / IIS5 die al eens het probleem gehad hebben dat alle ASP pagina's ineens niet meer werken? Wat was toen de oplossing? Stoppen-en-starten van de webservices werkt bij mij niet.

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 15:58
Dit probleem komt me bekend voor?

Werk je toevallig ook met Access in je ASP pagina's?

Ik had dit ook. Eerst de pagina's die Access gebruikte stopte ermee (de browser stopte niet maar bleef laden, ook na een half uur!), na een paar minuten later stopt dan ook de ASP pagina's die geen gebruik maakte van Access. En weer later stopte ook de pure HTML pagina's.

Ik heb het opgelost door over te stappen van Access naar MS SQL :?

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:44

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Polderdijk schreef op 26 april 2004 @ 16:28:
Ik heb het opgelost door over te stappen van Access naar MS SQL :?
Als dit het probleem was, zou je ook eens kunnen kijken of je alle connecties e.d. had afgesloten en een recente versie van MDAC geinstalleerd stond.
En natuurlijk geen connections opslaan in application vars of session vars. :X

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 15:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

P&W FAQ - Installatie c.q. SA vragen
Heeft niets met programmeren te maken :)

PW -> SA

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.