Lycos SQL Query Upload Probleem

Pagina: 1
Acties:

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-05 23:00
Hallo tweakers,

Ik heb gezocht, maar niets kunnen vinden, ik weet eerlijk gezegt niet of ik het hier moest posten of in webdesign enz.

Ik heb webspace bij lycos, die ik gebruik om een forum op te hosten. Nu zijn ze bij lycos zo vriendelijk geweest om me zonder pardon af te sluiten om dat er plaatjes van mijn server elders werden gelinkt. Nu wil ik m'n forum dus verplaatsen op een ander lycos account of andere webspace. Momenteel heb ik dus een ander lycos aucount gemaakt, en de database (PHPBB2) ge-exporteert met behulp van de PHP4U tool van lycos. Als ik deze echter op de nieuwe account wil importeren, krijg ik na een paar minuten een 404 fout (van internet explorer). Dit komt omdat waarschijnlijk het script te groot is (3MB). Ik heb ook geprobeerd om het hele script te copy & pasten in het query venster maar dat werkte ook niet. Toen heb ik geprobeerd om het bestand op te splitsen per query/tabel, maar dat ging ook niet, ik krijg foutmeldingen, of sommige tabellen zijn nog gewoonweg te groot. Ik wil niet dat (weer) m'n forum naar gort gaat, want er staan almiddels weer meer dan 1000 berichten op. Heeft iemand een idee?

alvast bedank! *D

Specs

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-05 23:00
Ik heb nu elders ook een Mysql account met phpMijnAdmin. Inmiddels heb ik het bij lycos voor elkaar gekregen om van elke table een appart bestand te laten genereren. Helaas is er 1 tabel nog steeds erg groot, en inpakken met gzip compressie wil ook niet helpen ;(. Heeft er iemand nog een oplossing?

Specs