Ik denk dat het een zeer domme vraag is, maar om hem op te slaan moest ik een soort toetsencombinatie doen...
Ik heb het volgende adres toegevoegd:
Ik heb eerst dit gevolgd Installatie review Debian GNU/Linux en begreep heel veel, alleen heb ik het niet vanuit een diskette geinstalleerd, maar vanuit een cd... Maar goed, wat mij niet wilt lukken is (ik heb Debian Woody), de toetsencombinatie... Hoe doe ik dit nou in godsnaam? Ik zie iets van Exit en ik moest dit doen (combinatie): ^X, als ik deze intyp, wordt het gewoon ingetypt in het tekst, maar dat bedoel ik helemaal niet, ik wil exitten...
Edit: vergeten [debian] voor de topicnaam te zetten
Heel erg bedankt, want kom er echt niet uit...
Ik heb het volgende adres toegevoegd:
code:
1
| deb http://ftp.nl.debian.org/debian stable main |
Ik heb eerst dit gevolgd Installatie review Debian GNU/Linux en begreep heel veel, alleen heb ik het niet vanuit een diskette geinstalleerd, maar vanuit een cd... Maar goed, wat mij niet wilt lukken is (ik heb Debian Woody), de toetsencombinatie... Hoe doe ik dit nou in godsnaam? Ik zie iets van Exit en ik moest dit doen (combinatie): ^X, als ik deze intyp, wordt het gewoon ingetypt in het tekst, maar dat bedoel ik helemaal niet, ik wil exitten...
Edit: vergeten [debian] voor de topicnaam te zetten
Heel erg bedankt, want kom er echt niet uit...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 15:32 ]