Toon posts:

[JS/beehive] DynScroll2 scrollknopjes positie relatief make

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moest even vlug een text scrollertje hebben (dhtml/js) en toen heb ik de BeeHive Lib (versie 1, niet 2...) van ~Peterned gehaald.

Echter, als ik dit scrollscriptje wil gebruiken dan plaatst hij de scrollbar (dus de twee pijltjes en de bar) absolute op de pagina.

Ik heb middels de CSS file de content divjes (container + content) al relatief op mn site (lees: in een tabel-cell) geplaatst, echter lukt het mij niet om de scrollbar tevens relatief te plaatsen.

Weet iemand hoe ik dit wél kan doen? Ik neem aan dat de code bekend is hier, zoniet plaats ik het graag even on request..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 14:33 ]

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-02 11:17

Clay

cookie erbij?

Als je mij even mailt. :) dan kan ik ff kijken of ik wat voor je doen kan.

Verder raad ik het eigenlijk af om Beehive I nog te gebruiken. 't is oud, groot, 50% NS4 code, 25% IE code, en 25% DOM code. Binnenkort haal ik em ook van mn site af trouwens.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Topicstarter
Moment, komt eraan! Dank alvast.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:31

Pelle

🚴‍♂️

ivy, ik snap niet waarom jij nog steeds niet snapt dat we hier niet doen aan het aanpassen van andersmans scripts, zelfs niet van goeroe's als Clay. En waarom niet? Omdat we wel wat beters te doen hebben dan Jan en alleman van werkende oplossingen te voorzien zonder dat ze daar zelf iets voor gedaan hebben.

Waarom heb je Clay niet gewoon gemailed? En waarom laat je niet zien wat je geprobeerd hebt?

Dit topic is gesloten.