Norton Antivirus 2004 installatie fout

Pagina: 1
Acties:

• Spoelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-08 16:48
Ik zit met het volgende ik heb een gekochte versie van Norton Antivirus 2004, die ik bij mijn laptop heb gekocht. Na dat ik mijn laptop had gerecoverd met de bijbehorende cd's heb ik norton weer willen installeren.

Hij geeft alleen echter tijdens het installeren nu een fout halverwege, dat ie een bestand niet kan vinden. opnieuw proberen helpt nie en annuleren dan wordt de installatie ongedaan gemaakt.

De cd is geen gecopieerde cd en er zitten geen krassen op. Bovendien heb ik dit probleem ook op een vaste pc bij iemand anders gehad. Heeft iemand dit probleem ook es gehad en is er een oplossing?

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03-2025

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Hij geeft alleen echter tijdens het installeren nu een fout halverwege, dat ie een bestand niet kan vinden. opnieuw proberen helpt nie en annuleren dan wordt de installatie ongedaan gemaakt
dat ie een bestand niet kan vinden... WELK bestand?

• Spoelly
x = cijfers

het is een fout met :

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.sav.exe

mss heb je hier wat aan ik zit momenteel nie thuis, want daar heb ik het schijfje van norton liggen... ik zal vanavond ff de echte melding neer zetten maar het ging om sav.exe dat weet ik zeker.

• Spoelly
ok hier is ie dan de fout die tijdens de installatie word weer gegeven:

Interne fout 2753.SAVScan.exe.3333244E_F73A_407A_B74A_569A9E09D5B3

Ik hoop dat iemand hier meer mee kan..

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Spoelly
Me duits is nie echt super nee.... maar thx voor de tip

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
Heb laatst hetzelfde probleem gehad...
Heb toen alle bestanden van Norton en Symantec er handmatig afgegooid (in Program Files)
Daarnaast heb ik toen ook de CD naar harddisk gekopieerd en vanaf daar geinstalleerd omdat de CD behoorlijk beschadigd was.
Pagina: 1