Toon posts:

Wat doet een koe in d'r vrije tijd??

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wil je weten wat mijn koe in d'r spaarzame vrije tijd doet?? Kijk dan hier even

www.degeilekoe.com :)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

je geeft je koe toch geen vrije tijd??! :?

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
He ik zie dat je op de HZ zit, als ik op dit moment rechts kijk zie ik het gebouw, ik loop stage bij Basco (nou geweldig :P)

iig heb je op school koeie grazen?
zo ja legaal of illegaal (dus met of zonder toestemming)

als het met toestemming is hoe heb je ze zover gekregen ik zit op het ROC, dat gebouw naast jullie en wil de boel dat gaan laten grazen (6x30x ~P-III 500) maar ik weet neit hoe ik ze koe-gek kan/moet krijgen.

Advies?

Oh ja ik geloof dat er een soort brief was voor sysops, waar kan ik die lenen?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

briefje staat hier

edit:
net te traag ;(

Verwijderd

Topicstarter
Ha buurman!!

Ik zit wel op de HZ, maar momenteel ben ik stage aan het lopen bij de Schelde. Aangezien ik hier op een 166 MHz aan het ACAD'en ben met 16 intern geheugen heeft een koe hier weinig nut :( Op de HZ kan ik beter niet bij desysteem heerders aankloppen of ik een koetje mag draaien, want ik ben al bijna vaan school geschopt omdat ik de helpdesk eens eerlijk heb verteld wat ik van ze vond. Het was wel een beetje erg grof wat ik allemaal gezegd heb, maar hun reaktie was ook nogal overdreven. Maar wat zou ik graag op de HZ een koe op alle comp zien draaien zeg. :P oooh een paar honderd Pentium III 550 12 uur per dag ooh wat moet dat fijn zijn

• KALN
Thnx ik ga nu het briefje een beetje aanpassen uitdraaien en versturen.

Hopelijk met suc6.

Maar er is denk ik een probleem, een jongen uit mijn klas loopt stage op school :D (ook erg leuk (not)) en die heeft verteld dat sinds de zomervakantie Internet en de PC's in de lokale fysiek van elkaar zijn ontkoppeld. Dus hoe kan ik die bakken laten flushen/fetchen?

Het is niet zo fijn voor de school (mits ik toestemming krijg) om elke dag een buffer te kopieren (met diskette) naar de andere pc met inet en vandaar flushen.

Iemand tips hiervoor.

oh ja de reden waarom inet en pc gesceiden zijn? onze school heeft een gare ISDN lijn, maar we wisten zomaar in eens de DNS en Gateway instelling om vanaf elke pc te inetten >:), hier werd dus gretig misbruik van gemaakt. Maar ja moeten maar geen geld vragen om te inetten (je moet gvd 2.50 per uur betalen, dacht ik)

nou ja, kan iemand helpen mbt het netwerkprob?

• KALN
Hè jammer nitraat, naja ik heb hier wel 43 koeien grazen (nou ja ik, mijn stagebegeleider na besmetting emt gekke koeie ziekte :P).

En daar zitten toch ook 17 P-120 (16MB) bij, levert toch 100 blokken per dag (geloofik).

Tis wel jammer ja, dat je niet op de HZ graast. en wat betreft die helpdesk bij ons is ie niet veel beter geloof ik. Maar heb ik tot nu toe nog geen mot mee gehad.

Wel een keertje bijna geschorst omadt ik Carmageddon II zat te spelen tegen anderen >:), hoewel Q1 toch minder opvalt. :P

Nou ja suc6 met AutoCAD. (weet gelukkig bijna niet meer hoe het moet :))

Verwijderd

Topicstarter
Ach ACAD is wel leuk, maar niet op deze bak. Ik ben blij dat ik voor m'n opdracht gene 3d werk hoef te doen anders optploft dit ding. Met ACAD aan heeft ie al een cpu load van 100% :) dus het zou een marteling zijn om daar nog een koe bij te zetten..... 'n stage begeleider daarentegen heeft een dual P III 733 met 1 Gig Ram uittbreidbaar tot 8 :P als ik deze twee ff omruil (merkt ie vast niet) :) :P:P:P:P:P:P:P:P
Pagina: 1