Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:49
Joepie, sinds vorige week ben ik ook een trotse bezitter van een Qtek 2020, wat een fijn ding. Het enige wat ik totaal niet fijn vind is dat ik met geen enkele mogelijkheid de GPRS instellingen van Orange NL in dat ding krijg. Het instellen is geen probleem, ik heb alles netjes overgenomen van m'n oude Smartphone, maar MSN, IE en al het andere 'internet gerelateerde' werkt gewoon niet :(... Zijn er mensen die me kunnen helpen? :confused:

Alvast bedankt _/-\o_

• Jermaine
Niemand? :'(

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Qtek 2020 is bij mij niet echt bekend. Spijt me!

• Jermaine
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/image.php?id=3324

Dat is 'm :)

Verwijderd

Binnen nu en 2 weken moet de SPV M1000 leverbaar zijn. Dat is de Orange versie van de Qtek 2020. Misschien heel even daar op wachten, dan moeten ze je de settings wel kunnen geven.

• Jermaine
Ik denk waarschijnlijk het probleem al gevonden te hebben... Er moet een proxy verbinding gemaakt worden naar 'wap proxy', en dit moet een 'wap' verbinding zijn (naar de proxy dus, wazig, maar ja dat is Orange logica), en de enige verbindingstypes die ik kan kiezen zijn Socks 4 en 5... Zijn hier anders ergens updates voor? En ja, ik heb al op Google gezocht :).

Verwijderd

Ga even naar een Orange shop. Daar moeten ze het voor elkaar kunnen krijgen. Het is mijzelf ook vaker gelukt en aangezien Orange zelf ook de Qtek 2020 gaat voeren als de SPV M1000 lijkt het me geen enkel probleem
Pagina: 1