Toon posts:

X-Box Live aansluiten via Wanadoo ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik deze combinatie werkende krijg? Ik heb tot nu toe geen succes. Als ik m'n inlog gegevens in het PPPoE gedeelte invoer en de test uitvoer wordt er geen IP gevonden. Als ik de IP zelf op wil geven van m'n provider moet ik eerst de PPPoE settings uitschakelen anders kan ik geen IP invoeren. Als ik dat doe krijg ik trouwens DNS & Gateway fouten.

Ik heb het IP adres gebruikt wat in de handleiding van m'n provider staat & ook een ander IP + Gateway adres wat ik op m'n PC via Run => Command => ipconfig heb bekeken.

Als ik naar de homepage van m'n provider ga vind ik wel ergens een linkje met "Instellingen X-Box" maar als ik erop klik kom ik op een standaard reclame pagina terecht waar totaal geen instellingen te vinden zijn (http://www.wanadoo.nl/mij...gen/instellingenhome.html)

Tot nu toe heb ik nergens succes mee gehad. Zou super zijn als iemand me hiermee kan helpen want ik kom er echt niet uit.

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Ik weet 't zo niet, maar wanadoo adsl schijnt héél snel te zijn volgens:
[rml][ XBOX]Ping van 4, hoe kan dat?[/rml]

:)

Verwijderd

Topicstarter
Zou je me een plezier kunnen doen & aan die vriend van je vragen hoe hij het voor elkaar heeft gekregen? Ik zit volgens mij helemaal in de verkeerde richting te zoeken. :?

Hij heeft volgens mij dezelfde verbinding als ik (Wanadoo ADSL Basic), ik heb in ieder geval dezelfde download snelheid.

Pretty pleeeeaaaaasssssseeeeeee _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Gebruik je ICS? of een Router?. Ik heb Wanadoo ASDL (lite) en kon zonder 1 instelling te veranderen online (router moest alleen 1x reboot worden na aansluiten xbox)

via ICS gaat alles vanzelf :P