Catch a smile out there!
Handig om te vertellen welke, want wellicht hebben anderen er dan ook wat aan
Bedankt voor het tooltje
Nu alleen nog een cardreader regelen ergens, en dan maar hopen dat ik mijn foto's terug kan krijgen
Nu alleen nog een cardreader regelen ergens, en dan maar hopen dat ik mijn foto's terug kan krijgen
Catch a smile out there!
@ Haemorrhage:
Kan het niet simpelweg over je USB kabeltje? of heb je die niet meer???
Je computer ziet je camera denk ik als extra HD, of zit daar ook van die rottige software bij? Zo'n tool ofzo dat ie eerst alle foto's uit de mappen haalt...
Ik vind het maar niets met m'n 300D... als ik 300 foto's heb geschoten ben ik eerst een kwartier kwijt omdat dat programma alles gaat inlezen...
@ SmartDoDo:
Goeie
zullen velen mensen iets aan hebben zelfs
Je computer ziet je camera denk ik als extra HD, of zit daar ook van die rottige software bij? Zo'n tool ofzo dat ie eerst alle foto's uit de mappen haalt...
Ik vind het maar niets met m'n 300D... als ik 300 foto's heb geschoten ben ik eerst een kwartier kwijt omdat dat programma alles gaat inlezen...
@ SmartDoDo:
Goeie
[ Voor 49% gewijzigd door FireArrow op 26-04-2004 17:58 ]
Windows herkent hem dus niet als HD, maar gewoon als 'extra apparaat' zeg maar.FireArrow schreef op 26 april 2004 @ 17:57:
@ Haemorrhage:
@ SmartDoDo:
Goeiezullen velen mensen iets aan hebben zelfs
Catch a smile out there!
Hee SmartDoDo, daar heb je gelijk in. Het is DIR, Digital Image Recovery, inmiddels is het geen freeware meer, maar de oude versie werkt 100% perfect! En die is nog wel freeware. Ik weet niet, mag ik dat ergens op een site knallen??SmartDoDo schreef op 26 april 2004 @ 13:51:
[...]
Handig om te vertellen welke, want wellicht hebben anderen er dan ook wat aan
Wil iemand dit ontvangen, dan volstaat een mailtje naar garak AT sirian.dds.nl
Tool is niet groot, 728kb. Past in iedere mailbox.
Pagina: 1