ik heb een swf bestand die online (met loadvars) een variable ophaalt, ik heb in deze swf een "dymanic" text box neergezet genaamd _root.uStatus . Deze laad de ingelaadde variable zien ( wat hij overigens perfect doet ). Als variable krijg ik de string "afgewezen" ( wat ook mooi in het dynamische text veld verschijnt.) maar als ik nou bijv. op de 5e frame neerzet : if(_root.uStatus == "afgewezen") { getURL("blaat.php"); } dan doet hij dit NIET, terwijl de variable uStatus DUIDELIJK wel "afgewezen" is... ik heb al geprobeerd een andere naam voor de var uStatus te gebruiken, wat niet werkt en ik heb al geprobeerd i.p.v een string een int door te geven en dan if(_root.uStatus == 1) of if(_root.uStatus > 0) te gebruiken, maar allemaal zonder succes.. iemand enig idee waar dit aan kan liggen ? p.s ik krijg de variable via een php file.
Verwijderd
Hm, probleem heb ik ook een keer gehad, zal ff proberen uit te zoeken in die file hoe ik het toen heb opgelost.
Is het een POST of GET var? Probeer dat ook eens te veranderen.Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 12:23:
p.s ik krijg de variable via een php file.
ik heb het opgelost : er zatten een of meerdere white spaces achter de variable die ik vanuit php naar flash stuurde, daarom kwam de var == "afgewezen" niet overeen..
Verwijderd
is het niet zo dat het 5e frame al bereikt wordt voordat de variabele is ingeladen, en dat de textbox bv pas in het 7e frame zijn waarde krijgt?