Ringtone service

Pagina: 1
Acties:

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:13
Ik heb een redelijk goedlopende site, en ik wil de site wat uitbreiden met wat extra's. En ik wil eigelijk een ringtone service opstellen, waar je dus ringtone's voor je mobiel kan bestellen. Is dat mogelijk om het zelf te creëren, of moet je het via een andere service doen?

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Polyfone ringtones moeten sowieso altijd gedownload worden via WAP, dus zul je daar in principe gewoon een pagina voor kunnen maken. De koppeling met de telefoon is echter een stuk lastiger. Er zijn echter wel bedrijven die dergelijke services kan en klaar aanbieden.

Om zelf een dergelijk systeem op te bouwen is vrij lastig, je zult een programma moeten bouwen wat de telefoon aanneemt en een vorm van verificatie moeten bedenken, welke gekoppeld wordt met de download-site.

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:13
Ok, dat gaat dus niets worden om het zelf te bouwen.
Maar zijn er ook bedrijfen die het mogelijk maken om van die service (tegen vergoeding) gebruik van te maken?

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

je zou kunnen kijken op www.ringtonio.nl of www.mobilemoney.biz
Zijn 2 ringtones aanbieders...

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 11:07

r0b

http://www.mobilemoney.biz/ biedt deze service. :)
Draait opzich al weer een tijdje mee in de ringtone wereld, en staat redelijk goed aangeschreven afaik.
Hier zijn al een paar andere topics over geweest, zoek maar eens met de search op 'mobilemoney'.

edit:
Spuit 11. :)

[ Voor 8% gewijzigd door r0b op 26-04-2004 13:30 ]