Toon posts:

outlook express probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een klein probleempje, ik kan hier wel e-mail ontvangen, maar niet versturen. Als ik mijn laptop thuis inlog, dan lukt het me wel, en op een andere vestiging lukt het ook. Wat zou er fout kunnen zijn ???

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
ohja en nu moeten wij weten welke provider je hebt en welke instellingen enzo ?

doe eerst eens wat info posten aub.. anders kenne we je nie helpen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoe kunnen wij dat weten als je niets zegt over hoe de situatie is :?

OS, verbinding, firewall, instellingen, draait de server, gaat het wel goed met een andere client? Etc etc.

Omdat dit wel heel erg gokwerk is, sluit ik dit topic: begin even opnieuw en geef alle benodigde info ajb. Zie ook FAQ Forumgedrag + SA Policy Zie ook het stukje over de topictitel
Succes en indien nodig tot zo :)

edit:

Zie ook andreict dus :P

en de slomen achter me 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 26-04-2004 11:26 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

iSuCK,

Dit is toch echt te mager voor een topic - er ontbreekt dusdanig veel aan je topic dat dit nooit tot een zinvol topic kan gaan uitlopen.

Ik ga dit topic dan ook sluiten, open even een nieuw topic waarin je:
  • Duidelijk aangeeft wat je allemaal al geprobeerd hebt en waar je op gezocht hebt om dit probleem op te lossen (heb je bv. al eens geinformeerd bij je systeembeheerder ofdat het niet plat ligt?)
  • Een duidelijke heldere topictitel verzint waarin je kort en bondig aangeeft *wat* je probleem is.
  • Een topicstart maakt die alle relevante informatie (Windows versie, wat is er veranderd, Outlook Express versie) geeft.
:)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je wel een SMTP server ingesteld? Welke Outlook Express versie hebben we het over? Lukt het normaal wel? Hebben anderen dit probleem ook?

outlook express probleem > [OutlookExpress] Kan geen mail versturen

edit:
:w

[ Voor 3% gewijzigd door Spider.007 op 26-04-2004 11:26 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.