Toon posts:

Twee woofers op een autoradio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een oude autoradio met 2 tweeters uit de auto(die het nog prima doen. de woofers van de auto zelf waren kapot.

nu wil ik een kist met daarin de radio en de tweeters en met een andere woofer erin. wat nu als ik een sterke woofer heb en er in plaats van 2 dus maar 1 aansluit, of kan ik ook gewoon 2 zwaardere woofers er op aan sluiten?

raakt de boel dan niet overbelast?

offtopic:
Ps: heeft iemand uit de omgeving gouda nog een accu-oplader te koop? mail me dan graag: ceesbeest@hotmail.com

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

De boel wordt te heet en wordt idd overbelast als je wat harder gaat spelen. Als dit gaat over echte woofers dan, 25cm en groter enzo.

[ Voor 28% gewijzigd door JT op 26-04-2004 18:14 ]

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Stel dat jou radio dat aan zou kunnen dan wel. Je moet even wat meer informatie geven over het type woofers wat je wil aansluiten, wat voor een radio en hoe je alles gaat filteren. Je wilt immers niet dat je tweeters sub-laag voor hun kieze krijgen ;)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-07 14:38

Jag

Het ligt aan de impedantie van de woofers. Als die 4 of 8 Ohm is gaat het zeker goed, 2 Ohm wordt misschien een probleem maar misschien ook wel niet.