Toon posts:

[Access] Printen 1 Record

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in een database een columnar (dus telkens maar 1 record ingevuld) formulier waar je de records kan bewerken en bekijken.

Nou wil ik een knop waarmee ik alleen het record wat ingevuld staat, uitprint. Volgens mij moet dat niet moeilijk zijn. :)

Mvg, Air.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het is nota bene een wizard als je een button toevoegt :/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Och ja, hehehe, wat dom van mij dat ik dat niet eerder gezien heb... 8)7

Ik heb nu alleen geen printer. Op wat voor manier print ie het dan uit? Want ik wil het uitgeprint hebben via een rapport.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 11:36:
Och ja, hehehe, wat dom van mij dat ik dat niet eerder gezien heb... 8)7

Ik heb nu alleen geen printer. Op wat voor manier print ie het dan uit? Want ik wil het uitgeprint hebben via een rapport.
Ga eens wat meer moeite doen, dan alleen maar hier posten.

Wil je een rapport dan 'maak' je er eerst heen, vervolgens kijk je wat voor mogelijkheden je nog meer hebt in de wizard. En dan zie je dus ook dat je een rapport kan maken :/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• The Rancor
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-08-2021
je kan misschien een pdf writer als printer gebruiken, dan zie je de output in de pdf file
te downloaden op : https://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=57796

Nikon D50 18-55/55-200/50 1.8

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

AirE; ik zie dat je nog vrij nieuw bent op GoT. Welkom :Y)

Als ik zo naar je topics kijk, ben je druk bezig om Access (beter) te leren kennen. Dit betekent echter niet dat het handig is om steeds voor een klein vraagje een topic te openen: kijk eerst zelf een tijdje rond voor je dat doet, en geef aan wat je al probeerde maar niet lukte. GoT is namelijk geen helpdesk (zoals is uitgelegd in de SA Policy onder het kopje beleid) ;)

Omdat dit dus al wel goed is te doen met een wizardje, kan dit wel op slot ook: een topic voegt niets toe. Succes verder :)

En voor printen kan je idd. een PDFwriter of Postscript printer en dan print to file doen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.