Toon posts:

[w2k]invoegen d.m.v. toetsencombinatie[office2000]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het klote met outlook. ik wil een bepaald plaatje kunnen invoegen in een nieuwe mail d.m.v. een toetsencombinatie. is dit mogelijk( in office2000)?

en ook heb ik last van als ik kopieer van een oude naar een nieuwe mail dat hij witregels tussen de zinnen doet, die ik niet kan weghalen met backspace....iemand een idee?

thanx

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
WOS --> Software Algemeen, Outlook is geen OS

Zet je opmaak op gewoon tekst zonder opmaak en je bent af van de irritante opmaak :P
Of kijk anders naar de gebruikte opmaak, daar gaat het ws. fout.

Toetsencombo; je zou misschien een VBA macro kunnen schrijven die het doet - maar ik heb geen ervaring met macro's in OL. Ook kan je een extern product gebruiken, er zijn vele programma's die dmv toetsencombo's een macro kunnen afspelen - loop er wat langs om te kijken of het wat is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

ik wil een bepaald plaatje kunnen invoegen in een nieuwe mail d.m.v. een toetsencombinatie
Er bestaat volgens mij geen toetsencombinatie voor het invoegen van een bestand/plaatje, maar volgens de windows-standaard werkt <ALT>+<I> -> <B> ook.
Tevens kun je een plaatje sleuren en pleuren (drag&drop) in je nieuwe mail. Het bestand wordt dan ook gewoon als bijlage toegevoegd.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Verwijderd

Topicstarter
oh dankje wel alvast.

het probleem is waarschijnlijk dat ik wat formulieren heb gemaakt. en die zijn standaard HTML. als ik dat de mail op onbewerkte tekst zet dat zijn de plaatjes en de opmaak weg. is dit te voorkomen?

en weet iemand dan hoe ik zo'n macro-tje schrijf?

B) genie's?
alvast bedankt.