Kijk even in je bios naar de waarden van je +5v en +3.3v. Als die te laag zijn, trekt je voeding het idd niet.
hoeveel harde schijven en cdrom/dvdrom of branders en zooi heb je er in hangen.
iig een zwaardere voeding kan nooit geen kwaad.
1x sata 160gbandreict schreef op 26 april 2004 @ 10:33:
hoeveel harde schijven en cdrom/dvdrom of branders en zooi heb je er in hangen.
2x dvd + dvdR
zware vid.kaart + tv kaart
zware processor + asus kv8 se deluxe mobo
1x sb live 5.1
en natuurlijk de gebruikelijk shit usb etc
owjah en nog een diskette station
ja dan kun je er vanuit gaan dat je voeding het gewoon niet trekt.Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 11:03:
[...]
1x sata 160gb
2x dvd + dvdR
zware vid.kaart + tv kaart
zware processor + asus kv8 se deluxe mobo
1x sb live 5.1
en natuurlijk de gebruikelijk shit usb etc
owjah en nog een diskette station
en wat geeft hij aan voor voltages in de bios?
Verwijderd
post je voltage lijnen eens 
voor de rest zou het met een A merk 300watt voeding het nog wel moeten lukken maar inderdaad bij minder kwaliteit produkten heb je kans dat je voltage lijnen gaan afwijken waar in jouw geval waarschijnlijk sprake van is.
Tip voor jouw: koop een kwaliteit voeding van 330watt of meer, bijv een Antec 430 watt voeding. Kost zo'n 100 euro maar dat heb je een voeding wat meer dan genoeg is voor jouw systeem.
voor de rest zou het met een A merk 300watt voeding het nog wel moeten lukken maar inderdaad bij minder kwaliteit produkten heb je kans dat je voltage lijnen gaan afwijken waar in jouw geval waarschijnlijk sprake van is.
Tip voor jouw: koop een kwaliteit voeding van 330watt of meer, bijv een Antec 430 watt voeding. Kost zo'n 100 euro maar dat heb je een voeding wat meer dan genoeg is voor jouw systeem.
Kijk eens of je videokaart wel aangesloten is met een molexstekkertje, anders krijg je zulke meldingen van nvidia 
en kijk idd eens naar je voltlijnen, meer dan 5% afwijking is teveel en dan moet je een zwaardere/stabielere nemen
en kijk idd eens naar je voltlijnen, meer dan 5% afwijking is teveel en dan moet je een zwaardere/stabielere nemen
[ Voor 34% gewijzigd door Turkish op 26-04-2004 11:16 ]
'When you're not paying for the product, you are the product!'
ok ik zal zo effe checkenTurkish schreef op 26 april 2004 @ 11:15:
Kijk eens of je videokaart wel aangesloten is met een molexstekkertje, anders krijg je zulke meldingen van nvidia
asus probe 2 geeft de volgende dingen aan:
Powerfan: powerfan below threshold ( hij kan deze dus niet meten
+12v : 11.961
+5.5V: 5.1
+3.3v : 3.296
Powerfan: powerfan below threshold ( hij kan deze dus niet meten
+12v : 11.961
+5.5V: 5.1
+3.3v : 3.296
Er is al een goede verzameltopic voor exact deze vraag, ik move je topicstart er wel naartoe 
Welke voeding heb ik nodig? Deel 4
Welke voeding heb ik nodig? Deel 4
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()