Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Verwijderd
Hoe importeer je ze? Hoe zit het met de veldnamen? Komen die overeen? vCards zijn gewone tekstbestanden, dus met zoek/vervang zou je veldnamen moeten kunnen hernoemen. Als je dit doet, maar natuurlijk wel eerst een backup.
Importeren doe ik altijd door de bestanden in het contactvenster te slepen vanuit de verkenner. Exporteren idem. Maar het is niet helemaal duidelijk waar precies je probleem zit.
Importeren doe ik altijd door de bestanden in het contactvenster te slepen vanuit de verkenner. Exporteren idem. Maar het is niet helemaal duidelijk waar precies je probleem zit.
Het is één vcard file, waarin ongeveer 100 adressen zitten.
Ik importeer ze door importeren te doen in outlook, of erop te klikken in verkenner. In allebei de gevallen wordt alleen het eerste adres toegevoegd, en de 99 anderen niet.
Het klinkt leuk om het te hernoemen enzo, maar dat heeft hier geen zin denk ik, want dan moet ik 99x 15 velden gaan hernoemen, en ik weet niet eens waar naar. Een mogelijkheid is al die dingen los te doen en dan een voor een te importeren, maar dat is zoveel werk.
Ik importeer ze door importeren te doen in outlook, of erop te klikken in verkenner. In allebei de gevallen wordt alleen het eerste adres toegevoegd, en de 99 anderen niet.
Het klinkt leuk om het te hernoemen enzo, maar dat heeft hier geen zin denk ik, want dan moet ik 99x 15 velden gaan hernoemen, en ik weet niet eens waar naar. Een mogelijkheid is al die dingen los te doen en dan een voor een te importeren, maar dat is zoveel werk.
Kun je ze niet eerst in het 'normale' adresboek importeren (Start --> Bureauaccessoires --> Adresboek) en dan weer exporteren als WAB oid en die dan weer in Outlook importeren?? OK, tis een beetje omslachtig, maar voor een eenmalige actie geen probleem lijkt me.Hyp3rman schreef op 26 april 2004 @ 10:27:
Het is één vcard file, waarin ongeveer 100 adressen zitten.
...
Wees consequent, maar niet altijd
Oké is gelukt om het in wab vorm te krijgen. Maar outlook slikt wab niet. en bij CSV loopt bij mij outlook vast jammergenoeg. Maar ik heb in iedergeval vooruitgang. Dankjewel.
Even verder kijken en je had em gevonden; Outlook lust er wel WAB vanHyp3rman schreef op 27 april 2004 @ 12:12:
Oké is gelukt om het in wab vorm te krijgen. Maar outlook slikt wab niet.
[...]
Bestand --> Importeren/Exporteren --> Internet e-mail en adressen importeren --> Alleen e-mail adressen aanvinken --> het importeren uit je adresboek begint (die WAB was dus achteraf niet eens nodig geweest, hij kijkt blijkbaar direct in het adresboek!
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1