Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heren (en dames),

Ik heb een vraagje over mij nieuwe telefoon (Nokia 6310i). Ik plaats het wel even een een nieuw topic omdat het alle nokia telefoons aangaat (denk ik).

Ik wil namelijk mijn telefoon syncroniseren met outlook. Nu is daarvoor standaard het programmatje SYNC bijgeleverd maar daarmee kan ik alleen maar het eerste telefoonnummer van iemand syncroniseren. Nu wil ik alleen ook postadres / email / kantoor / thuis / mobiel / website van iemand syncroniseren.

Bestaat er software van derden waar dit mee kan ??

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die een ideetje heeft ? Ik loop nu al de hele dag op internet te zoeken maar ik kan niets vinden :(

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

offtopic:
binnen 24 uur kicken is niet gewenst

Heb je zelf al gezocht op Google/GoT?

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Topicstarter
Buzz_Lightyear schreef op 26 april 2004 @ 15:30:
offtopic:
binnen 24 uur kicken is niet gewenst

Heb je zelf al gezocht op Google/GoT?
Mijn excusses voor het kicken....

Ik heb het halve internet al bekeken (ik heb toch niets te doen op stage) maar ik kan geen enkel programma'tje vinden die simpel mijn contactpersonen / agenda volledig kan syncroniseren (dus inclusief uitgebreide contact informatie).

Mischien met de developers van tweakers :) eens overleggen of iemand zoiets al een zelf geschreven heeft, ik kan nl. wel programmeren.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 15:32 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:30
Je krijgt normaal toch gewoon Nokia PCSuite mee? Daarmee kan je toch volledig synchen? Dat was iig zo met mijn (antieke) 6110 en nu ook met mijn 3650.

En heb je logomanager al geprobeerd?

[ Voor 12% gewijzigd door Fire69 op 26-04-2004 15:36 ]

Verwijderd

Waarom gebruik je niet de Nokia PC Suite? Werkt perfect :)

-edit-
Versie 5.x schijnt overigens ook op de 6310i te werken.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 15:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil best de pc-suite gebruiken maar zoals eerder vermeld kan ik daarmee alleen de naam en het telefoonnummer syncen en dus geen gedetaileerde informatie (versie 4.88)

Ik zie idd. dat er wel een nieuwe versie uit is (5.62). Ik zal vanavond eens kijken of die wel werkt (met mijn 6310i)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 15:39 ]

Verwijderd

Oxygen ?

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook al naar zitten kijken, maar dit programma bied geen sync. mogelijkheden. Alleen import en export. Maar dat is heel veel werk omdat je elke dag als je gaat syncen allemaal ingewikkelde handelingen uit moet voeren. Dit moet dus allemaal automatisch gaan.

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 13:23

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 15:36:
Ik wil best de pc-suite gebruiken maar zoals eerder vermeld kan ik daarmee alleen de naam en het telefoonnummer syncen en dus geen gedetaileerde informatie (versie 4.88)

Ik zie idd. dat er wel een nieuwe versie uit is (5.62). Ik zal vanavond eens kijken of die wel werkt (met mijn 6310i)
probeer pc suite 6 daar kan je alle gegeven van je contact personen metsturen

Van het kastje naar de muur lopen...

Verwijderd

Topicstarter
DancePlaza schreef op 26 april 2004 @ 16:12:
[...]

probeer pc suite 6 daar kan je alle gegeven van je contact personen metsturen
Maar wordt de 6310I wel ondersteund door deze versie ? Volgens nokia.nl namelijk niet

http://www.nokia.com/nokia/0,,54698,00.html

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2004 16:19 . Reden: Url toegevoegd ]

Pagina: 1