Toon posts:

bin naar DVD ?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Met welk programma kan ik een bin bestand omzetten naar avi of Mpeg en met wel programma kan ik dit bin bestand branden zodat ik het om mijn dvd speler kan afspelen ?

thanks in advance !

Lionel

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

The Flat Earth Society has members all around the globe.

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Met vcd gear of isobuster kom je een heel eind en gebruik zeker even de link hierboven.

Hmmm, zag al dat FJK een topic had gesloten en ik denk dat je nu weer dat risisco loopt, dus snel zoeken via de link voor je weer een gesloten topic hebt.

offtopic:
kleine tip, lees de gebruikersvoorwaarden nog eens door ;)

[ Voor 66% gewijzigd door Flame17 op 26-04-2004 10:33 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:06

Outerspace

Admin General Chat
[rml][ DVD] .cue en .bin naar DVD[/rml]
http://www.burnatonce.com
Software Algemeen FAQ *oud*
Burnen van VCD vanuit een cue / Bin file
LOTR 4cd versie op cd branden--->DVD speler
Bin files
isobuster of winiso.
open de bin file, convert deze naar iso en burn met dvddecrypter.
of extract het bin file naar de VIDEO_TS en lege map AUDIO_TS en dan gewoon als data dvd burnen met nero of wel programma dan ook:)

Wauw, een sig!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

doukie73, als je topic door een moderator wordt gesloten dan heeft dat een reden. Zoals je zelf had kunnen zien is er heel wat te vinden door gewoon even wat kernwoorden in de zoekmachine van GoT te gooien. Als je bijvoorbeeld gaat [search=bin naar dvd] dan staat het antwoord er al tussen.

Vergeet in het vervolg niet even te kijken of het antwoord wellicht al gegeven is; dat scheelt iedereen moeite :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.