Sinds een maand werkt 3DMark 2003 niet meer naar behoren. Na de 1e gametest succesvol te hebben afgerond crasht het programma zonder melding naar de Windows desktop.
Als ik de gametests individueel uitvoer zien ze er prima uit (zelfs 1280*1024 / 4xFSAA), maar steevast een crash na afronding van een test.
Geprobeerd:
Catalyst driver: wxp-w2k-catalyst-8-00-040322a-014266c.exe
Opmerkelijk: in geen enkel spel heb ik problemen met mijn videokaart. Ik speel de laatste tijd regelmatig UT2004, Farcry demo, Painkiller demo. Een maand geleden werkte 3dMark03 nog prima. Ik kon alle tests in een eindeloze loop draaien.
Kent iemand dit probleem? Suggesties ter oplossing zijn uiteraard ook welkom.
Al gezocht:
1. Veel gegoogled en de support sectie van de Futuremark site doorgelicht.
2. De GoT search doet het nu helaas niet (melding: Warning: fsockopen(): unable to connect to atlas:23456 in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/find.classes.inc.php on line 2631). Maar ik zie geen active thread m.b.t. dit onderwerp.
Als ik de gametests individueel uitvoer zien ze er prima uit (zelfs 1280*1024 / 4xFSAA), maar steevast een crash na afronding van een test.
Geprobeerd:
- Rage3D tweak gedeïnstalleerd (eerst tweaksettings op default gezet)
- FSB weer op standaard waarde gezet in BIOS
- Laatste Catalyst gedowned van ATi.com
- 3dMark03 opnieuw geïnstalleerd plus .330 en .340 patches
Catalyst driver: wxp-w2k-catalyst-8-00-040322a-014266c.exe
Opmerkelijk: in geen enkel spel heb ik problemen met mijn videokaart. Ik speel de laatste tijd regelmatig UT2004, Farcry demo, Painkiller demo. Een maand geleden werkte 3dMark03 nog prima. Ik kon alle tests in een eindeloze loop draaien.
Kent iemand dit probleem? Suggesties ter oplossing zijn uiteraard ook welkom.
Al gezocht:
1. Veel gegoogled en de support sectie van de Futuremark site doorgelicht.
2. De GoT search doet het nu helaas niet (melding: Warning: fsockopen(): unable to connect to atlas:23456 in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/find.classes.inc.php on line 2631). Maar ik zie geen active thread m.b.t. dit onderwerp.
d:)b :henk d:)b