EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6
Ja hoor, je kan je .nl domeinnaam laten "binden" met een IP van jouw (als die vast is, dynamisch IP + domeinnaam heb ik geen verstand van)
Vervolgens vraag je hoe je een totale server optuigt met 1 niet standaard MS pakket en nog een aantal open dingen. Ik zou je graag willen verwijzen naar de documentatie van de sites, maar sinds je non-english guru bent ( wat al enorm veel zegt, dan zal je altijd achter lopen kwa documentatie en up2date zijn, maargoed, wie ben ik
Ik geloof dat het de 4e hit is: http://www.delau.nl/apachedocs.nl/manual/
Jij blij, keep the open-source up, en gooi nou eens windows in de prullenbak of stap naar IIS ( Bekend om: zo lek als een mandje zijn/functioneren
Dan doe je een redelijk post; waarom moet er nu zo'n flame tussendoor. Voegt dit iets toe aan je verhaal? De TopicStarter geeft immers al aan dat hij Apache wil gaan gebruiken
Dan rest nog: FTP en mail. Bulletproof iets voor je? Heb je daar zelf al naar gezocht of niet? Email, geen verstand van op windowsbakken.
Verder nog iets meneer
[ Voor 13% gewijzigd door Spider.007 op 26-04-2004 09:32 ]
Apache voor WWW, Filezilla server (bijvoorbeeld) voor FTP, en ga zo maar door.
Als je wilt weten hoe die paketten werken, dan zijn daar handleidingen voor, daar leer je echt het meest van en heb jij straks ervaring
Of ze er in het Nederlands zijn weet ik niet, ik kan me zo voorstellen dat voor een project als Apache de docs vertaald zijn naar het Nederlands maar het kan geen kwaad Engels te kunnen lezen
[edit] zie de link van LinuX-TUX voor die NL docs
[ Voor 5% gewijzigd door Cyphax op 25-04-2004 23:56 ]
Saved by the buoyancy of citrus
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dit topic is gesloten.
![]()