Getdataback probleempje

Pagina: 1
Acties:

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-02 17:50
waarschijnlijk doe ik iets fout, maar bij het maken van een index van bestanden slaat getdataback die bestanden over die ik juist terug wil krijgen

om even toe te lichten, mijn MFT van mijn ntfs partitie is verneukt door een hik van windows, en nu lijkt deze partitie leeg te zijn

getdataback ziet deze bestanden wel tijdens het scannen, maar voegt ze niet toe aan de lijst met recoverbare bestanden

wie kan mij het verlossende antwoord geven, ik zit met me handen in t haar, want al mijn email, maar ook ongeveer 4500 foto's stonden op die schijf, en net een dag voor backupdag, gebeurde dit :|

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

MR_WAZOO schreef op 25 april 2004 @ 23:36:
getdataback ziet deze bestanden wel tijdens het scannen, maar voegt ze niet toe aan de lijst met recoverbare bestanden
Misschien zijn ze niet recoverbaar? 8)7

Wel, zoals in de FAQ van dit subforum staat, het beste is om gewoon verschillende datarecoveryprogseltjes te proberen. Ze hebben niet allemaal exact hetzelfde effect .. Probeer als de volgende stap bijv. Lost & Found, Easy Recovery, Restoration, etc :)

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-03 08:43
MR_WAZOO schreef op 25 april 2004 @ 23:36:
wie kan mij het verlossende antwoord geven, ik zit met me handen in t haar, want al mijn email, maar ook ongeveer 4500 foto's stonden op die schijf, en net een dag voor backupdag, gebeurde dit :|
4500 bondage plaatjes? Ohnee dat was Victor... :+

Ik ben bang dat er niets anders opzit dan dat je die data kwijt bent... Vaak willen data recovery progjes alleen de namen van de bestanden weergeven, maar zijn ze niet meer restore-able.

Maar er zijn natuurlijk altijd bedrijven die het wel kunnen herstellen, echter kost dat een beetje veel geld... :9 (1000 euro minimaal?).

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem gehad

gewoon andere software geprobeerd en voila.
Datarecovery van Ontrack

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Strikie

Athletics

Verwijderd schreef op 26 april 2004 @ 10:53:
ik heb hetzelfde probleem gehad

gewoon andere software geprobeerd en voila.
Datarecovery van Ontrack
Idd bij mij werkte getdataback ook niet lekker ,

Ontrack EasyRecovery Pro 6 heeft al mijn verloren
bestanden teruggevonden :)

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-02 17:50
de bestanden moeten terug te halen zijn, om de simpele twee feiten dat 1 enkel me mft was beschadigt, 2 er niets op die schijf geschreven is daarna

dus ik probeer nog ff verder:)
mochten er nog mensen tips hebben, graag
Pagina: 1