[Nero 6.3.0.2] geluidsbestanden minder dan 2 seconde branden

Pagina: 1
Acties:

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:28
Ik wil een audio cd branden met Nero 6.3.0.2 waarbij ik tussen de audiotracks stukjes (wav) van minder dan 2 seconde wil plaatsen.
Als ik zo'n audiofragment wil invoegen dan krijg ik de melding "Cannot add file......., Sorry the minimum track lenght is 2 seconds!"
In Google kom ik geen oplossing tegen en in de GoT search werkt hier niet om een of andere reden.

Wie oh wie heeft de oplossing B)

[ Voor 8% gewijzigd door Ad de Jong op 25-04-2004 23:25 ]

Mijn profiel op Discogs

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
[list]
• Edit het wavje zo, dat er een stilte voor en/of nakomt, zodat de lengte van het totaal 2 seconde wordt.
• Edit het fragment aan het eind van je liedjes
• Gebruik een ander programma brandprogramma

[ Voor 4% gewijzigd door sdomburg op 25-04-2004 23:28 ]

• MaiorDomus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-08 08:01
kan je die tussenstukjes anders niet gewoon aan de stukjes daarvoor 'plakken' ;) je kan natuurlijk ook gewoon andere brandprogramma's proberen.. :) ik ken het probleem niet :)

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-08 17:11
ik weet dat Easy cd creator zo een functie heeft ingebakken om je liedjes van een pauze te voorzien. Had nero dat ook niet? mss dat je even bij de geavanceerde instellingen moet kijken ...

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
Probeer Alcohol 120% eens, doet bij mij altijd alles wat Nero niet wil doen :)

Leave only footprints, take only memories

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Xwen schreef op 25 april 2004 @ 23:29:
ik weet dat Easy cd creator zo een functie heeft ingebakken om je liedjes van een pauze te voorzien. Had nero dat ook niet? mss dat je even bij de geavanceerde instellingen moet kijken ...
Hij heeft het over een wavje van minder dan 2 seconde, niet om een stilte van minder dan 2 seconde.

Je hebt wel gelijk dat de audio gap tussen de nummers bij Nero gewoon in te stellen is :)

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-08 17:11
sdomburg schreef op 25 april 2004 @ 23:31:
[...]

Hij heeft het over een wavje van minder dan 2 seconde, niet om een stilte van minder dan 2 seconde.

Je hebt wel gelijk dat de audio gap tussen de nummers bij Nero gewoon in te stellen is :)
excuseer B) , blijkbaar heb ik niet goed genoeg gelezen |:(

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:28
sdomburg schreef op 25 april 2004 @ 23:28:
[list]
• Edit het wavje zo, dat er een stilte voor en/of nakomt, zodat de lengte van het totaal 2 seconde wordt.
• Edit het fragment aan het eind van je liedjes
• Gebruik een ander programma brandprogramma
Branden vanuit Winamp heb ik die 2 seconden extra er weer in zitten die ik er juist ook tussen uit wil hebben.
ECDC gebruik ik niet meer sinds ik Nero gebruik. (misschien toch weer eens installen)
Zal wel wavje editten worden denk ik :P

thnx

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1