Sinds een voor mij onbepaald moment heeft mijn 2e pc kuren. Wanneer ik welk soort USB apparaat ook inplug, krijg ik de melding "Power Surge On Hub Port". Deze pc heeft altijd prima gedraaid, tot nu dus. Het betreft een simpele muis ofsimpele webcam of een printer. Niet eens allemaal tegelijk. Dit heeft altijd goed gewerkt. Het heeft lijkt me niets te maken met drivers, aangezien ik een goed werkende Norton Ghost teruggezet heb. Zover ik kon vinden is er niet veel informatie over dit te vinden, en lijkt het me een hardware probleem.
Ik heb van wat anderen begrepen dat het toch een hardware probleem zou zijn. Enig idee of dit kan, en hoe dit kan? Wil op zich best wel een PCI kaart met USB-poorten inpluggen, maar wanneer dit probleem veroorzaakt wordt door een USB apparaat of slechte voeding oid (wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen) blijf ik natuurlijk bezig. Iemand nog advies?
Geef eens wat meer info over je gehele systeem enzo . Wellicht dat het dan wat makkelijker wordt om je te helpen !Lexus! schreef op 29 april 2004 @ 10:08:
Ik heb van wat anderen begrepen dat het toch een hardware probleem zou zijn. Enig idee of dit kan, en hoe dit kan? Wil op zich best wel een PCI kaart met USB-poorten inpluggen, maar wanneer dit probleem veroorzaakt wordt door een USB apparaat of slechte voeding oid (wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen) blijf ik natuurlijk bezig. Iemand nog advies?
Het klinkt trouwens als een common problem . Iets als een kapotte poort op je SB-hub ofzo . Test dat eerst eens ?
Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?
Hmz... Heb werkelijk geen flauw idee wat een SB-hub is. Neem aan dat je USB-hub bedoeld? Het zijn USB poorten op mijn mobo, die het overigens beide niet doen. Verder de exacte benaming van mijn mobo weet ik niet uit mijn hoofd, kan ik vanavond posten als ik weer thuis ben. Zijn er nog meer dingen die je weten moet/wil van mijn specs?