Toon posts:

Foutmelding na vullen van inkt-cardridge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de inktcardridges van mijn HP920C bijgevuld met bijvulset van ARC maar hij geeft nog steeds aan dat ze bijna leeg zijn. Ik heb alles gedaan volgens de aanwijzingen. Iemand tips?

Greetz, Lizardking

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 22:23:
Ik heb de inktcardridges van mijn HP920C bijgevuld met bijvulset van ARC maar hij geeft nog steeds aan dat ze bijna leeg zijn. Ik heb alles gedaan volgens de aanwijzingen. Iemand tips?

Greetz, Lizardking
Je moet de chip resetten die op de cartridge zit. Die geeft namelijk aan de pc door dat ie leeg is. Daar moet de fout zitten, denk ik!

offtopic:
en ja....OP rules idd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 22:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is dat niet alleen bij Epson?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 22:37:
Is dat niet alleen bij Epson?
Nee, de chip die op de cartridge zit registreerd het inktniveau. Als hij (bijna) op is geeft hij een signaal af naar de pc, die jou dan weer informeert dat je eens een nieuwe cardridge moet gaan kopen ;)

Je MOET die chip dus resetten voordat je opnieuw kan printen. Bij die bijvulsets zit zo'n reset ding erbij als het goed is!

Verwijderd

Topicstarter
Er zat geen cardridge resetter bij de set. Hoe kan ik ze dan toch resetten? Zijn die dingen los te koop? Hij print overigens wel gewoon. Maar ik kan dan niet meer zien wanneer hij nu leeg is.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 22:51 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 22:49:
Er zat geen cardridge resetter bij de set. Hoe kan ik ze dan toch resetten? Zijn die dingen los te koop? Hij print overigens wel gewoon. Maar ik kan dan niet meer zien wanneer hij nu leeg is.
Kun je niet die printer-monitor deinstalleren? Die zorgt namelijk voor dat bericht.

Overigens moeten die resetters wel ergens los te koop zijn denk ik...

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Je zou ook even kunnen zoeken naar een softwarematige resetter.
Voor Epson zijn ze er namelijk, dus misschien voor HP ook wel. :)

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Het resetten van de HP78 moet dmv 2x 4 vierkantjes afplakken.
Mail me voor een handleiding in PDF.
mereal@home.nl
Pagina: 1