10100111001
Verwijderd
Nu doe ik dus de hele tijd Luxury/Jewelry traden, en als ik dan een nieuw gebouw wil dan koop ik die materials?
Krijg nu 980 Materials per "Tick".
Verwijderd
Invite gestuurdVerwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 15:29:
Ik speel nu ook galaxisonline ik heet ingame : irencus en ik sta op plaats : 378. Ik zoek een clan.
Verwijderd
er zijn ook genoeg missies waar je passagiers en minder dan 12 ton moet vervoeren, moet je ff naar andere systems reizen, kost je niks.Dark Lord schreef op 22 mei 2004 @ 15:19:
crap me schip kan maar 10 ton meenemen en die missies zijn minstens 12 ton de laatste paar tics.
hmm moet ik eerst iets bouwen voordat ik schip kan upgraden ofzo?
en zo'n gebouw om schepen te bouwen is behoorlijk duur
600000 credits, 500000 materials
Verwijderd
oh ok thnxVerwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 16:16:
[...]
er zijn ook genoeg missies waar je passagiers en minder dan 12 ton moet vervoeren, moet je ff naar andere systems reizen, kost je niks.
en zo'n gebouw om schepen te bouwen is behoorlijk duur![]()
600000 credits, 500000 materials
600k credits en 500k materials
damn... dan moet ik nog ff spellen

ziet mijn colony er niet vredig en mooi uit
[ Voor 13% gewijzigd door Dark Lord op 22-05-2004 17:47 ]
10100111001
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Hm.. Ik heb de hele tijd hetzelfde plaatjeDark Lord schreef op 22 mei 2004 @ 17:46:
[...]
oh ok thnx
600k credits en 500k materials![]()
[afbeelding]
Verwijderd
ik wil die ook die van mij is lompDark Lord schreef op 22 mei 2004 @ 17:46:
[...]
oh ok thnx
600k credits en 500k materials![]()
[afbeelding]

Dit is de mijne
Ook wel zwaar relaxed dacht ik zo
Hmm overmorgen wel
Bij cadien: 480k / 500k
Ik heb genoeg geld/materials, maar kan dr nie op klikken?
Is er iets wat ik nog extra moet maken hiervoor?
Je moet eerst wat anders kopen, daarna komt hij vrijDe_Bastaard schreef op 22 mei 2004 @ 21:13:
Hmmm hoezo kan ik geen Advertisement Agency maken?
Ik heb genoeg geld/materials, maar kan dr nie op klikken?
Is er iets wat ik nog extra moet maken hiervoor?
320k/250k
en 600k/500k
die heb ik ook gehad dat plaatjeDe_Bastaard schreef op 22 mei 2004 @ 19:55:
[afbeelding]
Dit is de mijne
Ook wel zwaar relaxed dacht ik zo
hmm het is idd geen paradijs
ik wacht nog steeds op wat geld zodat ik gebouwtje kan maken
en vooral op materials, dat schiet niet echt op 580 materials per turn, credits volgens mij 10k credits per turn ofzo
oh btw mijn nick = Dark_Lord
[ Voor 41% gewijzigd door Dark Lord op 22-05-2004 22:26 ]
10100111001
zo'n astroid ding met n paar van die bots payed wel off
Ben iets onderuitgezakt en sta 13e. Maar morgenavond koop ik een shipyard en dan sta ik dus zowieso weer in de top5
maarja jullie zullen het wel langer dan een dag spelen
ben nu ff aan het sparen voor een manufacturing plant 80k/20k
lol kom materials te kort
bescherming was toch 48 uur? want dan heb ik nog anderhalve dag dus kan ik morgen mooi defense bouwen
10100111001
Verwijderd
suckers
vissers, Blocker
en
light
Vapor, Lother
Verwijderd
en je bent ook alweer hoger in de ranglijst naar 51 zie ik in alliance menuBrons schreef op 22 mei 2004 @ 23:49:
Ik sta nu op plek 66, en ik moet zeggen dat aanvallen de beste manier is om resources/geld te krijgen.
we kunnen strax wel mekaar wel helpen ( de verschilden alliance's) om in de top 5 te komen
hehe jij hebt vorige week the godfather gezienVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 00:09:
[...]
en je bent ook alweer hoger in de ranglijst naar 51 zie ik in alliance menu![]()
we kunnen strax wel mekaar wel helpen ( de verschilden alliance's) om in de top 5 te komen, samen alle sterke uit de weg ruimen
10100111001
Verwijderd
haha
maar dat is wel de manier, om nederland in de top te krijgen, zou wel leuk wezen
als ik niet zo noob was zou ik graag willen helpen om de GoTers in de top 5 te krijgen, maar daarvoor moet ik nog ff tijd hebben om zelf een beetje te groeienVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 00:22:
[...]
haha.. nee eigenlijk nog nooit gezien.
maar dat is wel de manier, om nederland in de top te krijgen, zou wel leuk wezen
maar dat gaat zeker niet lukken als die site down is
nu zullen de ticks ook wel niet doorgaan -_-'
10100111001
Wij staan al in de top 5Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 00:09:
[...]
en je bent ook alweer hoger in de ranglijst naar 51 zie ik in alliance menu![]()
we kunnen strax wel mekaar wel helpen ( de verschilden alliance's) om in de top 5 te komen, samen alle sterke uit de weg ruimen
We kunnen later wel helpen door de nr 1's aan te vallen etc. zodat jullie makkelijker in de top5 kunnen maar voor de rest kan je niet veel doen of wel?
lol, en was dat in het begin van het spel toen nog niet zoveel mensen het speelden zoals nu?
10100111001
Eigenlijk moeten we ook effe bijhouden, waar elke turn de Luxury/Jewely 't goedkoopste en duurste is.
Dat zou iedereen namelijk vet veel tijd besparen, nu zoek je een hele turn naar de planet waar het het goedkoopste is...
[ Voor 65% gewijzigd door De_Bastaard op 23-05-2004 13:13 ]
Verwijderd
3 dagen geledenDark Lord schreef op 23 mei 2004 @ 12:23:
[...]
lol, en was dat in het begin van het spel toen nog niet zoveel mensen het speelden zoals nu?
kmoet maar keertje me turns opmaken maar met 10 ton cargo schiet het niet op
Verwijderd
Alvast bedankt.
irencus:
Je moet gewoon kijken, waar Luxury/Jewelry het goedkoopste is "Low" (normaal rond de 2400 per ton ofzo). Dan koop je daar zoveel mogelijk van, en dan ga je kijken waar het het duurste is, daar verkoop je het spul weer. Als je dit nu de hele tijd doet heb je n aardige cent verdient
met 10 ton verdien je iets van 7k credits ofzo.
Ik heb nu zo'n Cargo-mod gedaan, en heb 14k ongeveer per keer
Ik zit nu nog in protection, en heb nog een ship-maak-ding.
Kan ik ook met mn standaard vliegtuug aanvallen?
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
lol wapen helpt denk ik wel jazwippie schreef op 23 mei 2004 @ 16:18:
Je kan prima aanvallen met je Shuttle Pod, maar het is wel handig om er een wapen op te zetten. Zodra je uit de 2 dagen protection bent verschijnt vanzelf de attack knop.
ik heb (sinds gister eigenlijk al) upgrade 2 mining center, en op dat scheepje materials extractor en 1 drone -_-
schiet niet echt op, maar die materials gaan echt super sloom
dus ik moet ff upgrade 3 mining center en meer drones
kep nu ook defense center, intellignce center en de subspace scanner (wel geinig dat je dan zon schermpje rechts in beeld krijgt
en nog dat reclame bureau, (wat kan je met die reclame bureau's? krijg je dan gewoon meer credits per turn ofzo?
[ Voor 25% gewijzigd door Dark Lord op 23-05-2004 16:26 ]
10100111001
Heb jij al een adv manufacturing plant ofzo? Ik wil ook reclame maken!
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Ik heb ook zo'n business ding gekocht, maar kan ook nog geen advertisement prul aanschaffen.
Denk dat je dan eerst een Ship ding moet hebben, je moet immers toch ergens die advertisement kwijt kunnen
ennuh, ik heb 2 guns op mn shipje
[ Voor 10% gewijzigd door De_Bastaard op 23-05-2004 16:39 ]
hmm mischien ben ik de war maar is voor de Advertising Agency ook al niet een soort reclame bureauzwippie schreef op 23 mei 2004 @ 16:33:
@DarkLord: Heb jij de Advertising Agency kunnen kopen? Bij mij is het buy-knopje nog niet geactiveerdTerwijl ik al op level 4 def en lev6 mining zit...
mischien moet je voor advertising agency wel eerst shipyard hebben, want hoe kan je anders ships sellen als je ze niet hebt
10100111001
lol voor jou mischien wel
kep nu level 3 mining center ding met 10 workers (volgende turn ff 1tje bij kopen want max=11)
me mining center levert 900 materials en me schipje 168 per turn
met andere woorden over 500 turns kan ik een shipyard als ik helemaal niks anders koop
hmm 500*30=15000 (minuten) en dat delen door 60=250 (uren)
dus dat komt volgens mij neer op 10 dagen ofzo
en dat is als ik niks anders koop
hmm ik las in het begin iets over elkaars planeten bezoeken voor toeristen income ofzo, is dat er nog steeds? want ik kan geen link vinden daarvoor ofzo
als het er wel is geef dan jullie links ff dan kunnen we elkaars planeten ff bezoeken
[ Voor 18% gewijzigd door Dark Lord op 23-05-2004 17:15 ]
10100111001
Zat voorheen in Dutchmega voordat die backstabbing bastard me zonder reden dr uit gooide
Ik heet ChillZilla ingame.
nee man gewoon eerst mining upgraden en je ship bots etcDark Lord schreef op 23 mei 2004 @ 17:13:
[...]
lol voor jou mischien wel
kep nu level 3 mining center ding met 10 workers (volgende turn ff 1tje bij kopen want max=11)
me mining center levert 900 materials en me schipje 168 per turn
met andere woorden over 500 turns kan ik een shipyard als ik helemaal niks anders koop
hmm 500*30=15000 (minuten) en dat delen door 60=250 (uren)
dus dat komt volgens mij neer op 10 dagen ofzo
en dat is als ik niks anders koop
hmm ik las in het begin iets over elkaars planeten bezoeken voor toeristen income ofzo, is dat er nog steeds? want ik kan geen link vinden daarvoor ofzo
als het er wel is geef dan jullie links ff dan kunnen we elkaars planeten ff bezoeken
Verwijderd
zwippie schreef op 23 mei 2004 @ 16:33:
@DarkLord: Heb jij de Advertising Agency kunnen kopen? Bij mij is het buy-knopje nog niet geactiveerdTerwijl ik al op level 4 def en lev6 mining zit...
De_Bastaard schreef op 23 mei 2004 @ 16:38:
Ik heb ook zo'n business ding gekocht, maar kan ook nog geen advertisement prul aanschaffen.
Denk dat je dan eerst een Ship ding moet hebben, je moet immers toch ergens die advertisement kwijt kunnen
Je kunt het Advertising Agency nog niet kopen, omdat het simpelweg nog niet geïmplementeerd is. Nog ff wachten dus...Dark Lord schreef op 23 mei 2004 @ 16:40:
[...]
hmm mischien ben ik de war maar is voor de Advertising Agency ook al niet een soort reclame bureauof slaat het weer nergens op wat ik allemaal zeg
mischien moet je voor advertising agency wel eerst shipyard hebben, want hoe kan je anders ships sellen als je ze niet hebt
Als je het wel persé wilt kopen, dan moet je op deze link klikken. Maar wees gewaarschuwd, dit kost je wel credits/materials en je kunt er nog niks mee.
Let op, klik hier alleen als je zeker weet dat je het Agency wilt kopen
Klik hier alleen als je het Advertising Agency (dat nog niet werkt) wilt kopen
Bedenk me trouwens wel net dat de link misschien niet gelijk werkt, omdat de Remember me functie niet meer werkt en Galaxis dus waarschijnlijk niet weet dat jij degene bent die het wil kopen.
Dat moest dus hierbij
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 18:18 ]
Verwijderd
Bedenk me trouwens wel net dat de link misschien niet gelijk werkt, omdat de Remember me functie niet meer werkt en Galaxis dus waarschijnlijk niet weet dat jij degene bent die het wil kopen.Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 18:15:
[...]
[...]
[...]
Je kunt het Advertising Agency nog niet kopen, omdat het simpelweg nog niet geïmplementeerd is. Nog ff wachten dus...
Als je het wel persé wilt kopen, dan moet je op deze link klikken. Maar wees gewaarschuwd, dit kost je wel credits/materials en je kunt er nog niks mee.
Sjit... verkeerde knop
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 18:17 ]
ik krijg nu 2,140 materials binnen via mn eigen mine dinges, en dan nog es 1,800 van bots.
Heb een Level 5 Mining Facility, en 9 Bots.
Wat je t beste kan doen is zo gauw mogelijk even die Cargo Upgrade doen. Dan doe je tussen de 'tick' in, even die Scanner wisselen met die cargo upgrade, en dan ff flink pieken verdienen.
20ton Luxury kopen -> verkopen. als je dit 25x doet, heb je best wat geld...
Van dat geld kan je dan weer materials kopen, om buildings te upgraden
25 x 14.000 = 350k ongeveer
Rank = 497 nu =)
[ Voor 4% gewijzigd door De_Bastaard op 23-05-2004 18:41 ]
Ik krijg 1,207 per turn van m'n schip en 5,820 per turn van m'n planeet. Misschien moet ik dat eerst maar eens upgraden :\.
Verwijderd
Reken zelf maar uit:De_Bastaard schreef op 23 mei 2004 @ 19:47:
Kan ik met 2 particle cannons de gemiddelde inactive gast aanvallen?
2 particle cannons = 2 x 30 attack = 60
totale fleet attack = 10 (standaard) + 60 = 70
Ik heb nu een lvl 2 defence en zit op een defence van ongeveer 1.250.
Dat is aanduidend meer dan 70, dus de kans dat je nu al iemand effectief kunt aanvallen is volgens mij vrij klein. (of het moet iemand zijn die nog niets aan defence heeft uitgegeven)
Edit: Woohoo, de Shipyard... it's mine Moehahaha! (nu weer ff 3 ton sparen voor een nieuw schip)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 20:01 ]
Maarja.. ik heb nu:
Mining: 3,080 per turn
+
Mining: 4,585 per turn
kortom veel
Adv. Manufacturing Plant is 250 000 materials...
250 000 / 7665 / 2 = 16,3 uur
Schelden hoeft nou weer ook niet.. Sorry hoor voor het kickenCU2morO schreef op 23 mei 2004 @ 18:01:
Hoi, ik zoek nog een alliance met een beetje goede spelers, ik sta op moment van schrijven 37e.
Zat voorheen in Dutchmega voordat die backstabbing bastard me zonder reden dr uit gooide
Ik heet ChillZilla ingame.
Verwijderd
ja dat lukt wel alleen moet je goed zoeken en scannen hoeveel defense die gene heeftDe_Bastaard schreef op 23 mei 2004 @ 19:47:
Kan ik met 2 particle cannons de gemiddelde inactive gast aanvallen?
Verwijderd
Ik ben zelf nu rank#635
Word toch tijd voor wat betere guns
Iemand nog n plekje voor mij over btw? ben nu rank ergens net boven #500
Verwijderd
oeps terwijl bastaard het poste, was ik denk nog aan het typen ofzoVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 18:15:
[...]
[...]
[...]
Je kunt het Advertising Agency nog niet kopen, omdat het simpelweg nog niet geïmplementeerd is. Nog ff wachten dus...
Let op, klik hier alleen als je zeker weet dat je het Agency wilt kopen
Bedenk me trouwens wel net dat de link misschien niet gelijk werkt, omdat de Remember me functie niet meer werkt en Galaxis dus waarschijnlijk niet weet dat jij degene bent die het wil kopen.
edit:
Dat moest dus hierbij
lol als je niks aan dat gebouw hebt lijkt het me niet verstandig om op die link te klikken
hmm dan ga ik denk maar ff handelen ofzo, die trade turns zijn dat 25 per turn of 25 voor altijd/dag/err...?
maar idd ik ga denk nu eerst ff voor me mining ding te upgraden
thnx voor de tips
10100111001
Clicked-to-Death KoC Mice
wat is dat
nog iets, kan ik beter handelen in goods of kan ik beter missies doen?
10100111001
Verwijderd
ja idd toen ik met 10 ton dee kreeg ik na tijdje wel beetje kramp hoorDe_Bastaard schreef op 23 mei 2004 @ 22:13:
Jah alleen gaat het 2x zo snel ... wat gelijk staat aan 2x zo weinig kramp in je wijsvinger
en ik kreeg nog geeneens alle trade turns op,
en deze turn heb ik serieus 20 minuten gezocht voor low price voor luxery goods maar niet gevonden, wel voor high (Meric) dus 20 minuten verkloot
net nu ik een +10 cargo upgrade had gekocht
EDIT:
hmm ik heb alle planeten afgezocht en vond 4 planeten die voor high kochten/verkochten en 0!! die ze goedkoop kochten/verkochten -_-'
en ik heb elke planeet bezocht
het viel me trouwens wel erg op de verschillen die je schip zelf aan materials ophaalt bij verschillende systems, Norvel = 624 ofzo
terwijl een ander system maar 312 was
[ Voor 40% gewijzigd door Dark Lord op 23-05-2004 22:48 ]
10100111001
Rank: 39
\o/
alliance is nu:
29 Aunenen, Erow
er zijn nog steeds 4 plaatsen over btw!!
dus...
maarja ik ben niet echt goed ik sta 936
nog een vraag, word dit spel eens in de maand ofzo gereset? of blijft het gewoon oneindig doorlopen (lijkt me heel onwaarschijnlijk eigenlijk
het zal wel (net zoals met planetarion toen
10100111001
pas als hij af is wordt ie weer gereset denk ik
ingame nick: ChillZilla en sta iets van 50e
Kopen jullie alleen de beste schepen (Avengers) of in het begin ook de matige schepen?
Verwijderd
wat is je ingame name?Dark Lord schreef op 23 mei 2004 @ 23:50:
nou ik zou wel in alliance willen
maarja ik ben niet echt goed ik sta 936![]()
nog een vraag, word dit spel eens in de maand ofzo gereset? of blijft het gewoon oneindig doorlopen (lijkt me heel onwaarschijnlijk eigenlijk)
het zal wel (net zoals met planetarion toen) per ronde gaan, als dat dus zo is hoelang duurt een ronde?
ennuh:
ChillZilla : invited
dus...
lol me planeet haalt nu 1,5k materials binnen en me schip 1,7k
[ Voor 58% gewijzigd door Dark Lord op 24-05-2004 10:39 ]
10100111001
ook invitedDark Lord schreef op 24 mei 2004 @ 10:36:
mijn ingame nick = Dark_Lord
dus...
thnx!
nu ff scheikunde examen maken dan kan ik vanmiddag weer lekker verder spelen (tijdens het leren voor natuurkunde
10100111001
Dus de Cadiens die van plan waren om hem zo te gaan kopen: nog even doorsparen...
Nou, die kan 1 weapon minder aan, maar heeft een heleboel minder default attack/defence he. Dus als je wilt gaan aanvallen, is dat ding misschien minder aantrekkelijk.Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 08:34:
ik heb een courier gekocht, aan een avenger heb je nog niet zo veel en is niet eens zo heel veel beter dan de courir
name = DeBastaard
landje heet: Ambiorix
Verwijderd
ach met die 200 attack kan je niet zoveel, je moet nou minstens 1k attack hebbenPromWarMachine schreef op 24 mei 2004 @ 11:47:
[...]
Nou, die kan 1 weapon minder aan, maar heeft een heleboel minder default attack/defence he. Dus als je wilt gaan aanvallen, is dat ding misschien minder aantrekkelijk.
invitedDe_Bastaard schreef op 24 mei 2004 @ 13:06:
Iemand nog n plekje voor mij ? Rank is nu ergens in de 500 ofzo.
name = DeBastaard
landje heet: Ambiorix
(nog 1 plaats over)
[ Voor 5% gewijzigd door Pepper op 24-05-2004 13:19 . Reden: humblehumbleoehaah ]
dus...
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 14:20 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Makkelijk op 24-05-2004 15:05 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Als je de goeie prooi vind kan je n aardige buit maken
Ik wil nu toch wel zo'n Shipyard hey
ok invited..
nu zijn we vol.. tenminste als je joined
dus...
Verwijderd
mr tis handig om eerst alle goedkope dingen te kopen,
--> meer punten --> meer geld --> sneller spare voor t duurdere stuff
kheb zelf ook nog geen shiyard ofzo:'( ksta nu rank 270 d8 ik
ik sta nu 34e maar heb ook nog geen shipyard hoor.. duurt nog wel ff btwVerwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 16:19:
* hoest heeft attack van 650 ofzo;)
mr tis handig om eerst alle goedkope dingen te kopen,
--> meer punten --> meer geld --> sneller spare voor t duurdere stuff
kheb zelf ook nog geen shiyard ofzo:'( ksta nu rank 270 d8 ik
dus...
Iedereen zit zich helemaal dood te staren op die shipyard heb ik het idee