Cd-rom la smeren ?

Pagina: 1
Acties:
  • 710 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mexwall
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik heb een Cd/Dvd-rom speler in mij pc en die klinkt bij het openen van de lade rauw :( .

De vraag is dus simpel, kun je zo'n ding smeren. }:O
Zo ja, waar moet je opletten, wat moet je wel smeren en wat absoluut niet en wat moet je daar voor gebruiken(wiellager vet, siliconen spray, vaseline :? )

Heeft iemand dit ooit gedaan en heeft het gewerkt ?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Mijn CD-ROM laatje wordt open en dicht gedaan met een tandwielconstructie die ik nog nergens anders heb gezien, toen het herrie begon te maken heb ik een heel klein beetje vaseline op de tandwieltjes gedaan, dat hielp perfect. Maar ik heb geen idee hoe dat met andere CD-ROM/DVD-spelers zit, controleer eerst eens wat er zo'n herrie maakt.

(Open schroeven, aan een AT-voeding hangen en dan open- en dichdoen).

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:42
Meestal worden in cdromtrays plastic tandwielen gebruiktn, die hebben het niet zo op olie. Iets van vet kan naar alle waarschijnlijkheid geen kwaad.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

iets van vaseline is het beste, nog beter waarschijnlijk is het zg. "Levensmiddelenvet", dat wordt gebruikt in de voedingsmiddelenindustrie in de machines.

Verwijderd

het zal niet zoveel uitmaken welk vet je erop smeert zolang het maar geen olie is want die zal weglopen met de tijd :r
Pagina: 1