Toon posts:

kan geen video afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg steeds het probleem, bij bv. Windows Media Player (heb daarbij alleen gekeken), dat ik bij bijvoorbeeld divx en xvid films een error krijg, dat het niet kan afspelen... En bij leuke funny films hele tijd vaag beeld, helemaal niet scherp, waar eerder dat wel het geval is...
Ik snap er echt niks van waarom dit nou gebeurt...

Does anyone know this?

Bedankt,
Walter.

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 21:05:
dat ik bij bijvoorbeeld divx en xvid films een error krijg, dat het niet kan afspelen...
Wat voor error krijg je dan? Heb je al andere codecs geprobeerd? Wat voor OS heb je? Was dit voorheen ook zo?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows XP als OS... Voorheen had ik NOOIT problemen mee, veel later kreeg hij pas kuren... Ik heb dan de NIMO codec pack opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat... En de error bij het afspelen van divx en xvid films is:
"In wmplayer.exe is een fout opgetreden en moeten worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak." En dan wordt er gevraagd om de rapport te verzenden, en dan sluit ie af... Bij andere films (zoals .mpeg) zijn de kwaliteit gewoon verschrikkelijk laag, terwijl hij dat juist niet is...

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Knal alle codec packs er eens af en installeer ffdShow.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even getest, ik opende de films met andere movie-watchers... Ik opende het met Nero Showtime, en het werkte prima, kwaliteit ging er niet minder van...
Dus ik constateer dat het probleem ligt bij Windows Media Player...
Wat moet ik eraan doen, uninstallen en dan opnieuw installen die progje?

Edit: hoe kan ik 'm nou uninstallen :?... Of moet ik gewoon de nieuwste versie downloaden en eroverheen installen?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 21:25 ]