Toon posts:

messenger setup has failed with error code

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb msn en toen ik me aanmelde kwam de vraag van je hebt een oude versie van msn wil je die updaten ik deed toen nee en meestal ken je gewoon nog inloggen maar dat lukte al niet. Dus ik denk laat ik dan maar updaten en hij gaat updaten krijg ik onder het updaten deze foutmelding:

http://home.planet.nl/~derk0278/fout1.jpg

Dus ik doe wat er op die foutmelding staat ik ga naar www.msn.nl en download de nederlandse msn 6.1 en installeer hem en ik krijg precies dezelfde foutmeldingen :(

Dus ik heb maar via software msn verwijdert, heb in regedit alles van msn verwijdert en hem opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg nog steeds die foutmeldingen!

(en als ik een oude versie van msn erop heb staan dan komt hij elke keer met de melding van je moet updaten en als je daar nee drukt sluit hij msn af)

Windows 98 staat op de pc en dat is net opnieuw geïnstalleerd en toen deed msn het wel en na een paar dagen flipt het zoals ik uitleg in me verhaaltje. Weet iemand een oplossing voor dit probleempje???

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga even je topic verplaatsen naar Software Algemeen - vragen over MSN Messenger zijn daar beter op z'n plek.

Verder - zou je de foutmelding nog eventjes willen overtypen voor ons? Dat is veel gemakkelijker voor de search :)

Verwijderd

Topicstarter
ok de foutmelding die ik krijg bij msn is deze:

MSN Messenger setup has failed with error code: '1693'. Please go to the MSN Messenger site and download the software from there