Toon posts:

photoshop vraag 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had net een topic gemaakt, maar dat is al verwijderd....

Ik had een vraag over de temp van fotosoep, die stond namelijk op C:
Op advies van iemand op het forum heb ik dat veranderd naar D: in scratch menu, maar als ik weer ga photoshoppen slaat ie alsnog 900 Mb op mn c: terwijl die scratch ding toch echt op D: staat =(

iemand oplossing?

@spider_nogwat =): nee ik was al geregistreerd, maar was mn password kwijt en dat email adres heb ik niet meer...dus moest me opnieuw registreren....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 20:54 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je vorige topic was niet verwijderd hoor :)

photoshop temp

Echter, aangezien je aangaf dat het probleem verholpen was; en de vraag met 1 standaard optie aan was te passen; heb ik hem op slot gedaan. Dat betekent dat je er niet meer in kon reageren :)

Weet je zeker dat het de scratch is die hij op je C schijf op slaat? En wat heb je verder zelf al geprobeerd? Ik kan dat niet uit je topicstart halen. Waarom postte je trouwens eerst dat het goed ging; terwijl het nu alsnog niet blijkt te werken :?

[ Voor 20% gewijzigd door Spider.007 op 25-04-2004 20:54 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

WTF ?
^^
Niet om ombeleefd te doen ofzo.. Maar *verduidelijk*. Lees de photoshop manual ook eens.

Zo kan niemand een deftig op je mischien wel gegronde vraag beantwoorden :)

Verwijderd

Topicstarter
Ehm...neej, hij maakt een temp file aan in C:/documents en settings/bladiebla/apllication data ofzo en als ik photoshop afsluit delete hij deze weer.
Maar ik kan niet vel doen met mn foto;s omdat mn C: de hele tijd vol raakt

:S

@autsync: mn vraag staat bij topic photoshop temp

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 20:59 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

nerdje_p, er is al redelijk wat informatie over jouw probleem te vinden. Wat heb je zelf al geprobeerd? Op GoT wordt eigenlijk van je verwacht dat je even zoekt voordat je een topic opent :) Vaak zijn problemen al eerder opgelost; en hoef je er daarom helemaal geen topic over te openen :) Kijk bijvoorbeeld hier eens tussen:
[google=photoshop scratch]
[search=photoshop scratch]

En lees bijvoorbeeld dit eens door:
http://seamonkey.ed.asu.e...otoshop_tech/scratch.html

offtopic:
Outsync, ik begrijp niet wat je bedoeld.. heb je het tegen mij? Of reageer je op de TopicStarter?

[ Voor 8% gewijzigd door Spider.007 op 25-04-2004 21:00 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zowat de hele online helpfunctie uitgepluisd.....ik heb alles in preferences bekeken enzo.
Ik melde eerst dat het goed ging omdat ik niet door had dat het fout ging =)

Verwijderd

Welkom bij GoT, gebruik voortaan eerst de search als je een vraag wil stellen, en lees aub de regels eens door

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2004 21:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel....

Ik heb de search knop gebruikt, maar ik kon bij de zoekresultaten geen antwoord vnden op mijn vraag.

Is mijn vraag duidelijk genoeg of hebben jullie meer info nodig of weet men het ook niet....?

[ Voor 30% gewijzigd door Spider.007 op 25-04-2004 21:37 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 25 april 2004 @ 21:06:
Dank je wel....

Ik heb de search knop gebruikt, maar ik kon bij de zoekresultaten geen antwoord vnden op mijn vraag.
Ik had het idee dat ik je toch aardig op weg had geholpen?

Waarom zeg je nu dat je niets kunt vinden? Ik vindt honderden relevante links voor je, en je zegt dat je nog steeds niets kan vinden? Wat heb je onderhand al geprobeerd; en waarom lukt eea niet?

Verder is het kicken van je topic niet erg verstandig; en zeker niet binnen 24 uur :) Ik heb je post dus bij je vorige post geplakt.. dat houdt alles een beetje overzichtelijk :)

Reageer dus alleen als je wat toe te voegen hebt aan het topic.

[ Voor 21% gewijzigd door Spider.007 op 25-04-2004 21:37 ]

---

Verwijderd

Topicstarter
Excuses Spider, ik heb helemaal over je post heen gelezen :)

Ik vond ergens dit:

Window's primary paging file is a similar concept - where windows put's things it's working on as it's processig them. What it is saying is that having both on the same hard disk, could (and only could) cause a conflict of interest in accessing resources - emory, disk splace etc

Kan het zijn dat windows ervoor zorgt dat mijn C schijf zo vol loopt?

Sorry dat ik zo vaag post, but i'm so desperate :'(

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dat zou heel goed kunnen; alleen staat de paging file van Windows meestal niet in de map Application Data. Welke Windowsversie draai je trouwens? En weet je zeker dat het de bestanden van PhotoShop zijn die je harde schijf vol laten lopen?

---

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Om te kijken welke bestanden en mappen de harddisk nou écht volgooien gebruik ik altijd spacemonger www.werkema.com kijk daar eens even naar en kom dan terug!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor dat proge, echt handig.

Ik heb een paar ker steeds hetzelfde geprobeerd met mn foto's (panorama geval) en telkens als mn c: schijf weer vol liep heb ik photoshop afgesloten. Verder ben ik van de instellingen afgebleven (behalve dat ik scratch naar D heb omgezt). En ja hoor, na een paar keer deed hij de temp wel op D: dus nog goed:

Maar helaas, 4.5 Gb op D: is ook niet genoeg :S

Ga morgen maar een nieuwe kopen. Maar vaag dat ie het opeens deed.

Bedankt voor alle hulp!
Pagina: 1