Ok ik heb hier al een tijdje last van een heel vreemd probleem. Namelijk het volgende.
Ik heb hier een 2.1 setje van MidiLand staat.. ooit een keer gekregen (toennie nog goed werkte
) Opzich komt er prima geluid uit... Maar ik zit met 1 naar probleem. Het rechterkanaal van de subwoofer verzwakt soms heel erg. Dan komt het er nog maar heel zachtjes uit samen met een beetje ruis. Als dit kanaal uitvalt dan wil een schop op die sub soms wel eens helpen. En dan doettie het weer
(klinkt als los contactje in sub) Maar meestal probeer ik eerst een keer goed hard in mn mic te blazen want dat helpt meestal ook! Dus dat betekent geen los contactje! Ik heb een paar maanden terug m'n Pc ge-aard
en toen is het wel een stuk minder geworden
Maar het is nog verre van weg
En het vervelende nu is dat ik vaak nu het rechterkanaal helemaal niet aan krijg. Vaak springt ie na een tijdje ineens weer aan. En soms ben ik gewoon een half uur op die sub aant trappen en in die mic aant blazen...
Btw, het trappen op mn sub kan niet schadelijk zijn voor de electronica.. kheb een keer het achterste plaatje van de sub afgeschroeft (die met alle aansluitingen) en daar hing het printplaatje ook meteen aan. De klappen van GuuZ die op de ub trapt kunnen daar niet met veel kracht aan worden doorgegeven... Hooguit een kleine trilling.
Maar ik wil mn rechterkanaal graag werkend hebben. Heeft er iemand enig idee? Of is mn subwooferke gewoon genaard voor het leven?
Bij voorbaat dank
Ik heb hier een 2.1 setje van MidiLand staat.. ooit een keer gekregen (toennie nog goed werkte
Btw, het trappen op mn sub kan niet schadelijk zijn voor de electronica.. kheb een keer het achterste plaatje van de sub afgeschroeft (die met alle aansluitingen) en daar hing het printplaatje ook meteen aan. De klappen van GuuZ die op de ub trapt kunnen daar niet met veel kracht aan worden doorgegeven... Hooguit een kleine trilling.
Maar ik wil mn rechterkanaal graag werkend hebben. Heeft er iemand enig idee? Of is mn subwooferke gewoon genaard voor het leven?
Bij voorbaat dank
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540