Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
op welk kanaal staat je tv dan?
hoe heb je je kaart ingesteld?
heb je je geluidskaart niet aangesloten op je tv/stereo oid?
hoe heb je je kaart ingesteld?
heb je je geluidskaart niet aangesloten op je tv/stereo oid?
edit:
[quote]
Hoe wou je het anders hebben dan ??
Geluid via Stereo ??
[/quote]
nee hij bedoelt dat dat helemaal niet kan.. en dat dacht ik ook, Svideo is alleen maar beeld.
[quote]
Hoe wou je het anders hebben dan ??
Geluid via Stereo ??
[/quote]
nee hij bedoelt dat dat helemaal niet kan.. en dat dacht ik ook, Svideo is alleen maar beeld.
[ Voor 44% gewijzigd door ixl85 op 25-04-2004 19:59 ]
Ik heb hem ook aangesloten op mijn stereo maar het gaat er niet om dat ik het anders wil hebben. Ik dacht gewoon dat s-video geen geluid door gaf.
Dat gebeurt ook niet, je zult het geluid wel op een andere manier hebben doorgelust ...mastair schreef op 25 april 2004 @ 19:58:
Ik heb hem ook aangesloten op mijn stereo maar het gaat er niet om dat ik het anders wil hebben. Ik dacht gewoon dat s-video geen geluid door gaf.
-
Mijn tv kanaal staat ingesteld op E2 en verder heb ik bij catalyst de monitor op de secondary staan en uitbreiden naar bureaublad met resolutie 800*600 en 32-bits. Verder heb ik niets veranderd en vind ik het toch verassend
Bedoel je dat je alleen de s-video draad naar je tv hebt lopen en verder niets? Want als je dan geluid ui je tv krijgt klopt er iets niet. Heb je een videokaart die ook geluid doorgeeft
.
Ik kan nergens vinden in de handleiding van mijn club3d radeon 9800se dat die ook geluid doorgeeft of iets dergelijks
Ik kan me herinneren dat ik bij m'n oude Ti4200 met TV-out ook geluid uit m'n tv kreeg 
Zat ook een verloop kabeltje bij van S-video naar een geel, rood en wit tulpje...
Waarom dan die rode en witte
Nu ben ik ook erg benieuwd naar hoe dit nou kan...
Zat ook een verloop kabeltje bij van S-video naar een geel, rood en wit tulpje...
Waarom dan die rode en witte
Nu ben ik ook erg benieuwd naar hoe dit nou kan...
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Misschien geven dan sommige videokaarten toch geluid door, maar hoe komt de videokaart dan aan het geluid. Ze zijn onderling niet verbonden.
Wel via het mobo, maar dan nog is het erg vreemd.mastair schreef op 25 april 2004 @ 20:06:
Misschien geven dan sommige videokaarten toch geluid door, maar hoe komt de videokaart dan aan het geluid. Ze zijn onderling niet verbonden.
Ik kan er met m'n kop niet bij dat er een geluid-output in de tv-out zit.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Pagina: 1