De titel zegt het al helemaal denk ik. Bij het bedrijf van me pap maken de users gebruik van allerlei bestanden op een bepaalde netwerkschijf. Nu moeten dus al die directory's (shares) op die server een beetje gebruiksvriendelijk bereikbaar worden gemaakt, m.a.w. : dat ze via het intranet bereikbaar zijn. Ik snap niet waarom de good old Windows Verkenner daar niet bij zou voldoen om te browsen door de bestanden heen, maar goed: het moet nou eenmaal op de intranetpagina's gemaakt worden.
Ik heb het allemaal eens bekeken; en dat zijn nogal aardig wat mappen
De oplossing die ik had is om steeds in Dreamweaver een nieuw frame te maken waar een link naar een map word gezet (en de mappen die in die map staan ook weer als link and so on...). Maar voor dat klaar is ben je ook al weer 6,000jr verder.
Dus ik vroeg me af: kan ik in Dreamweaver (MX 2004) al die netwerkmappen in 1 keer importeren in die intranetomgeving?? (als link (shortcut) dus; niet de mappen zelf hé)
Ik heb het allemaal eens bekeken; en dat zijn nogal aardig wat mappen
Dus ik vroeg me af: kan ik in Dreamweaver (MX 2004) al die netwerkmappen in 1 keer importeren in die intranetomgeving?? (als link (shortcut) dus; niet de mappen zelf hé)