[HDD] IBM DTTA 351010 controller gezocht?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Topicstarter
Wellicht een vreemd vraagje, maar een van mijn harddisks is helaas overleden. Op de controller kaart van mijn IBM DTTA-351010 is een chip duidelijk doorgebrand. Dit is gebeurd na een blikseminslag. Het mainboard is inmiddels vervangen, maar op de disk staat nog data die ik graag zou recoveren.

Wat ik dus nodig heb is een controller kaart van een harddisk van exact hetzelfde type (denk niet dat er een compatible type bestaat). Deze zou eventueel van een harddisk met een defect schijfoppervlak kunnen komen indien iemand die heeft... Of van iemand die nog zo'n schijf heeft liggen.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Aetje schreef op 25 april 2004 @ 19:38:
Wellicht een vreemd vraagje, maar een van mijn harddisks is helaas overleden. Op de controller kaart van mijn IBM DTTA-351010 is een chip duidelijk doorgebrand. Dit is gebeurd na een blikseminslag. Het mainboard is inmiddels vervangen, maar op de disk staat nog data die ik graag zou recoveren.

Wat ik dus nodig heb is een controller kaart van een harddisk van exact hetzelfde type (denk niet dat er een compatible type bestaat). Deze zou eventueel van een harddisk met een defect schijfoppervlak kunnen komen indien iemand die heeft... Of van iemand die nog zo'n schijf heeft liggen.

Kan iemand mij hiermee helpen?
Kijk eens op marktplaats.nl of dergeijke sites. Hier worden af en toe defecte/niet defecte schijven aangeboden waarvan de controller het meestal nog wel doet.

Verwijderd

het spel met die prins
was
The Horde

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Topicstarter
En jij zit in 't verkeerde topic te prutsen :P

Forget your fears...
...and want to know more...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, hiervoor hebben we dus tweakers.net/aanbod, ebay.nl, marktplaats.nl en de PC Dump dagen :)

Dit topic is gesloten.