Goede middag,
Hier even een vraagje van iemand die eigenlijk geen verstand heeft van computers maar wel met 3virussen ineens (sinds vandaag) opgescheept zit.
Ik heb een virus scanner (kaspersky) en die gaf vandaag het volgende aan;
1) het virus trojanDownloader.win32.IstBar.dw is gevonden in;
C:\...\content.IE5\2SYEF36J\0006[1].cab/istactivex.dll
2) het virus trojanspy.win32.Briss.9 is gevonden in;
C:\...\content.IE5\2SYEF36J\bridg[1]/bridge.dll
3) het virus trojanDowloader.JS.miner is gevonden in;
C:\...\content.IE5\ZIABLD5X\main[1].chm/stream
Alleen verwijderd hij ze niet automatisch ik krijg de melding, hij vraagt mij wat te doen, ik klik op deleten en vervolgens gebeurd er niets. Ik heb ook geprobeerd om via de voledige bestands naam zo als die bovenin genoemd staat te zoeken maar de computer kan de bestanden niet vinden. Ondertussen zitten ze er nog steeds in en komen er steeds meer "virus bodies"bij.
Wie o wie kan mij hiermee helpen????
Groeten rodeo
Hier even een vraagje van iemand die eigenlijk geen verstand heeft van computers maar wel met 3virussen ineens (sinds vandaag) opgescheept zit.
Ik heb een virus scanner (kaspersky) en die gaf vandaag het volgende aan;
1) het virus trojanDownloader.win32.IstBar.dw is gevonden in;
C:\...\content.IE5\2SYEF36J\0006[1].cab/istactivex.dll
2) het virus trojanspy.win32.Briss.9 is gevonden in;
C:\...\content.IE5\2SYEF36J\bridg[1]/bridge.dll
3) het virus trojanDowloader.JS.miner is gevonden in;
C:\...\content.IE5\ZIABLD5X\main[1].chm/stream
Alleen verwijderd hij ze niet automatisch ik krijg de melding, hij vraagt mij wat te doen, ik klik op deleten en vervolgens gebeurd er niets. Ik heb ook geprobeerd om via de voledige bestands naam zo als die bovenin genoemd staat te zoeken maar de computer kan de bestanden niet vinden. Ondertussen zitten ze er nog steeds in en komen er steeds meer "virus bodies"bij.
Wie o wie kan mij hiermee helpen????
Groeten rodeo